|
|
|
|---|---|
|
tittar lite efter e39 touring & råka hitta denna....antingen tycker man om den eller så hatar man den...(färgen bla)... Länk! | |
| snygg som fan | |
|
En färg som inbjuder till skratt.. haha. Lite smått äcklig färg men samtidigt om man vill synas i en för övrigt (enligt mig) jävligt snygg bil så finns det nästan ingen annan färg som väcker mer uppmärksamhet. skulle nog vara aningen osmakligt att äga den som enda bil och bruka som året runt.. Men heltklart speciellt. priset är nog lite väl högt för ett sådant unikt objekt enligt mitt tycke. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är nog snyggare än gul ,Rätt originellt kulör på en BMW , tänk om det varit rött !!! istället. Avställt med körförbud sedan 2007-07-01. ///MVH Hasso Länk |
|
"Ortopedisk luft-Elstol förare med minne ( 4 knappar )" Kul att dom räknar med "m"-knappen också :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Nja, det för tankarna till VW Polo, där färgen passar bättre. | |
|
Förvisso överdrag, men....Länk Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Den där har ju legat uppe på annons hur länge som helst. men om priset någon gång bli rätt så kanske den blir såld. Jag hade dock själv krävt betalning för att åka runt i en sådan fruktansvärt sarjad E39 Touring. __ /Chrille |
|
| Ja den var hel-läcker. Men som sagt dyr. En 98a snittar väl på ca. 85 idag. För de större xtra förändringarna som lack, inredning, avgassystem?, lampor den extra plasten utvändigt skulle jag personligen lägga till ca. 15000. Så en hundring "om allt det andra stämde" hade jag gett. Ruskigt snyggt akterparti på den, de xtra läpparna nertill är väl Schnitzermontaget eller? | |
| är inte alls på g ens att köpa denna bil....men som sagt färgen är ovanlig....på gott & ont..:) | |
|
Snälla, kan någon köpa den och lacka om den :) Det var ju groteskt fult med den färgen! VW Polo känslan är hög.. Mina bilar: Länk |
|
|
Bedrövligt ful färg som man förväntas att betala kraftigt extra för. Iofs kanske säljaren vill behålla den, min tolkning. |
|
|
Frågan är om jag inte valt gris-färgat istället för tuggummi-blått? :) Ingenting slutar förvåna mig längre... vi hade en kund som beställde en indv. 6-serie som skulle vara vinrödmetallic (minns inte exakt vad just hans nyans hette) med lime (du vet frukten) grön skinnklädsel... |
|
| Satt och drömde lite om en 911:a och letade på Blocket för ett tag sedan. Hittade en skarpt cerise, från början av 80-talet. Tänkte hur kan man lacka en Porsche så? Historiken var lite rolig. En arab hade beställt 11 st i den färgen att fördela ut i sitt harem! Då bilarna var leveransklara hade 2st fruar fått sparken så de två återstående bilarna hamnade hos Porschecenter i Stockholm och den andra i Göteborg. | |
| Skulle lätt ta den i stället för en vanligare kulör dock betyder det inte jg gilla färgen men lite cool faktor är det på den ändå | |
|
Hemsk. Helt och fullt hemsk. Man måste vara gravt beroende av både det ena och det andra om man stegar in hos handlaren och beställer något dylikt. Min bil: Länk |
|
|
Mina ögon blöder. Usch!! Individual har en del groteska bilar på sitt samvete, detta är en av de... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.