|
|
|
|---|---|
|
Har svårt att tänka mig något läckrare att ha runt halsen när man bevistar nästa BMW-träff!? Länk Nån som blir sugen?? Auktionen slutar strax efter 23 ikväll... /Magnus Min nya: Länk | |
|
Nej, det är inte jag som auktionerar ut - jag vet att E36 gjorde debut först på 90-talet :-) Kommer att försöka hänga med i budgivningen ett tag till i alla fall... /Magnus Min nya: Länk |
|
| Hahaha. Jag var just på väg att skriva att E36 inte fanns på 80-talet. Man kanske skulle lägga ett litet bud | |
| Hade jag inte redan ägt ett exemplar av denna högklassiga slips hade jag absolut bjudit på auktionen! Jag kan lova att den är en 'snackis' på vilken fest som helst! | |
|
Passar Hasso han har ju redan BMW ring, BMW klocka, BMW grogg-glas bl.a. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Det blev tyvärr inte jag som kommer att glänsa med den spräckliga E36-slipsen på BMW-träffarna framöver... Kanske någon här som blev den lycklige? /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Vilken skönhet! ;) Grattis till den stolta ägaren! Perfekt på styrelsemöten... Mvh, /Wille |
|
|
Hihi, det blev jag. Fick den idag. Störtcool! Garanterad på nästa fest. Bättre att ha än att önska sig |
|
|
Grattis :-( Ingen E36 har du, heller.... ;-) /Magnus Min nya: Länk |
|
| Tack. Den var störtcool. Mitt första köp på Tradera så jag kanske ska börja kolla där lite oftare efter fräna prylar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.