|
|
|
|---|---|
| Hej, ska iväg å köpa en 330ci -03 facelift nästa vecka...är de nån som har nå speciella tips på vad jag ska kolla på den förutom de vanliga!! Tack för alla som orkar bry sig... | |
Angeleyes |
Ankan: min Imolaröda 330 cab M sport facelift kommer att läggas ut på blocket inom ett par dagar. Sv.såld, 7700 mil. Sugen;)? |
| Ingen Cab men tack ändå... | |
|
Bra val av BMW tycker jag ;). Har faktisktinga speciella område att tipsa dig som du behöver ta en extra titt på. Men att gå över bilen noga utvändigt för att söka efter ev. rost är inte fel. Samt att hissa upp den för att få en rejäl titt på hur bilen ser ut underifrån. Historiken är ju som vanligt oxå en viktig del att kolla upp, speciellt om det är en import bil du är inne på. Jag har varit helnöjd med min och den har fungerat klockrent. Faceliften med framförallt den 6-växlade lådan är underbar. Utrustning så som elstolar medminne, PDC och regnsensor rekomenderas varmt Något som jag dock saknar i min är Navi. Har du någon länk till det aktuella objektet? Här finner du lite bilder och info om min som kanske kan vara till hjälp... Länk Mvh Jimmy Länk |
|
|
Länk |
|
| Ser ut att vara ett fint objekt. Jag kan dock inte låta bli att tycka det är dyrt för en bil som snart har fem år på nacken. | |
|
Ankan343's: Den bilen var alldeles för dyr. Min svärmor sålde sin 330 cia -04 för ett år sedan för drygt 200. Då med 3500 mil på mätaren och damkörd. På BMW Gbg skulle hon få 190 i inbyte. Det finns fina 330ci som är "shoppingbilar för damer" så var inte för snabb i ditt beslut. |
|
|
Den här silvriga är ju lika dyr, men bara lite vinterkörd, mindre mil och glastaklucka.. Ser fin ut... Länk |
|
| Tack grabbar...har precis ändrat mig till den silvriga -03 här på autopower! Själv tycker jag oxå att dom är för dyra men har letat efter precis en sån snart ett halvår å dom ligger tyvärr så högt om man ska ha all den utrustning å de paketet....ska å kolla på den imorrn så om ni har nåt att tillägga så säg till!!! Tack | |
|
Den silvriga verkar oxå fin men har troligen ett eftermonterat eller ej komplett M-paket II. Den verkar inte ha något svart innertak och har kromlisterna ist. för shadowlisterna som följer M-paket II. Behöver inte betyda något negativt men helt klart värt att kolla upp anser jag. När det gäller priset så är det ju som vanligt efterfrågan och antal liknande objek till salu som styr. Kollar man på liknande objekt så är dom inte många och priset höjs ju naturligt där efter. Lycka till oavsett / Jimmy Länk |
|
| Ska inte sånt synas på Väg Verket om man söker på hans bil, om det inte är nåt äkta M-paket menar jag....?? | |
|
Hurdå menar du? På vägverkets fordonsfråga kan man inte få information om hur en bil är utrustad över huvud taget mig veterligen. _________________ Tobias Andersson |
|
| Nej de är sant, tänkte fel...tänkte bara om de stod att de var en M-bil men glöm de... | |
|
Ankan343: men de ska stå med i utrustningslistan. Fråga efter den eller hör med BMW om de kan skriva ut. lycka till! // M.V.H. Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.