|
|
|
|---|---|
| finns det någon som har något bra tips om billigt avgassystem till en 520-95. någonstans i göteborgstrakten. finns framvagnsbalken under kylaren som ekonomiplåt? | |
|
Kanske inte i Göteborg precis, men priserna verkar bra. Länk Finns allt från "värsta pirat" till OEM |
|
|
hör med amotek __ Bilblogg: Länk |
|
|
Simons/Ray komplett kostar 4200kr hos dom annars kan man alltid bygga nåt själv av universala delar. Det har jag gjort på mina sista 2 bilar med god resultat o gott ljud. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Biltema har för 1298 | |
| Sorry var nog lite otydlig, bakre ljuddämpare 1298 | |
| Nån som beställt från Tyskland? Jag frågade en annan fima men de sa att det var för långt paket för leverans till Sverige. Bra pris annars. | |
| har nu kollat med tyska auspuff.com och de levererar tyvärr inte till Sverige. Får leta vidare. | |
Transocean |
Köp lite Simons delar och be nån bakgårdsfirma svetsa ihop det. Billigt, men resultatet blir därefter. Har nu monterat diverse eftermarknadsgrejor på 3 olika bilar och aldrig varit nöjd. Köper jag en till beg bil i mitt liv och avgas bör bytas så blir det original, faktiskt. Mitt nuvarande Ferrita-system läcker för TREDJE GÅNGEN!!!!! |
| Jag köpte från ebay. 1200 inkl frakt för allt bakom kat, levererat till dörren! | |
Gemini__ |
enor: Vilken firma köpte du av? |
|
Ingen som kan testa detta Länk så man vet om det är ok.Är åtminstone ett helt ok pris o bra garanti. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.