|
|
|
|---|---|
|
Hittade precis lite färska bilder på nya Z6 som tydligen ska ta över efter Z4. Plåtcab och V8 nämdes visst i texten, trevligt! Länk Mvh Andreas Das leben ist kein probelauf! | |
| ser ut att bli rätt snygg i alla fall... om det kommer en z6:a så tror ja även att det kommer komma en liten roadster så som z2 eller liknande.. bmw behöver nog en större lyxigare roadster i stil med merca sl | |
|
Ligger inte 1-serie cabrio i det segmentet, dvs z2? Fast den har ju ett baksäte... Das leben ist kein probelauf! |
|
| itne riktigt samma segment.. vi har ju även 3-serien och 6-serien och dem ligger väl isåfall i z4:s eller z6:s segment.. en roadster är ju byggt på lite annat sätt.. | |
|
Så sant, så sant! Men det vore kul att se BMW ta upp kampen med MB SL och även MB CL! Das leben ist kein probelauf! |
|
| Vad händer i Z4-segmentet då? Jag vill inte börja åka familjesitsigt, max en passagerare åt gången tack! Z4 börjar få ett par år på nacken (i maj är det 5 år sen leverans!), har läst om både en till facelift och efterträdare...vad är det egentligen som gäller? | |
| facelift har ju redan kommit så det lär vara en efterträdare vi talar om | |
|
Jo, det var därför jag poängterade att det var 'en till facelift' och inte endast 'facelift' som det handlade om. Det har i tidigare trådar pratats om ännu en facelift, därav frågeställningen. Givetvis håller jag tummarna för en helt ny bil, men om den av någon outgrundlig anledning begåvas med baksäte får det vara. Till det finns enligt min mening redan 6-serien. |
|
| Ser riktigt lovande ut, gott att den ser ut att bli lite längre! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.