|
|
|
|---|---|
|
OMG! Jag ställde på bilen idag och åkte nercabbat (första gången) i 7,5 gradig hetta. Vilken lycka!!! God hälsning till er alla. Riwa | |
Gemini__ |
"7,5 gradig hetta" Haha! Härligt, snart är våren här på allvar. |
| måste säga att ja e grymt avis på dej nu :P | |
Gemini__ |
Har du inga bilder på pärlan? |
|
Tog första turen i torsdags, mest för att prova min nyinstallerade farthållare :) Hade dock taket på. Fick även kvitto på att de nya Bridgestone-däcken verkar funka bra, inte tillstymmelse till obalans, men allt är ju bättre än de 9 år gammla originaldäcken som satt på innan :) Solen lyser nu, blir nog en tur idag också. /Anderz3 Min Bil Länk |
|
|
I skåne vaknar man idag till 3 minusgrader, allt av nattens snöblandade regn har frusit på vägar, bilar och påskliljor. Lärkan hördes och siktades i lördags och nu detta, snacka om bakslag. Nu är det bara att hålla ut och vänta på våren och sopade, samt regnspolade vägar. Jonas A |
|
|
Var lugna bara det blir varmare på torsdag igen ... |
|
|
Har bara denna bilden änsålänge. Länk |
|
| Jag vill också ha en "zäta"! =) | |
|
Jag tog ocså en premiär runda i Söndags, (2/3) men bara upp till macken och kollade däcktrycket. Sedan åkte pyjamasen på igen! Tyvärr så saltade dom här i Skåne idag så nu måste det eländet regna bort från vägarna innan nästa tur! )o: Min Z3: Länk |
|
| Åkte nercabbat i fredags em på väg hem från jobbet i solsken i mälardalen! Härligt! | |
|
Men det regnar idag och det är bra =)...blev också besviken att vädret slog om så snabbt igen. Tog en tur med min i söndags...ut mot Häckeberga slott med omgivningar. Finns väldigt många roliga vägar där ute =) Mvh Kristoffer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.