AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
981

Min fösta riktitga premiärtur

Visa användare
331
riwa
318iT -04
Z3 3.0R -00
OMG! Jag ställde på bilen idag och åkte nercabbat (första gången) i 7,5 gradig hetta. Vilken lycka!!! God hälsning till er alla.

Riwa
Gemini__
"7,5 gradig hetta" Haha! Härligt, snart är våren här på allvar.
måste säga att ja e grymt avis på dej nu :P
Gemini__
Har du inga bilder på pärlan?
Visa användare
194
Anderz3
Z4 Roadster 2,5 -03
325 E90 -05
Tog första turen i torsdags, mest för att prova min nyinstallerade farthållare :)
Hade dock taket på.
Fick även kvitto på att de nya Bridgestone-däcken verkar funka bra, inte tillstymmelse till obalans, men allt är ju bättre än de 9 år gammla originaldäcken som satt på innan :)

Solen lyser nu, blir nog en tur idag också.

/Anderz3
Min Bil
Länk
ja
150
jas01
BMW 530D F11 -13
BMW X1 2,0D -11
I skåne vaknar man idag till 3 minusgrader, allt av nattens snöblandade regn har frusit på vägar, bilar och påskliljor. Lärkan hördes och siktades i lördags och nu detta, snacka om bakslag.
Nu är det bara att hålla ut och vänta på våren och sopade, samt regnspolade vägar.

Jonas A
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Var lugna bara det blir varmare på torsdag igen ...

Visa användare
331
riwa
318iT -04
Z3 3.0R -00
Har bara denna bilden änsålänge.
Länk
Jag vill också ha en "zäta"! =)
an
259
anmith
X4 20i (G02) 2019
Jag tog ocså en premiär runda i Söndags, (2/3) men bara upp till macken och kollade däcktrycket. Sedan åkte pyjamasen på igen! Tyvärr så saltade dom här i Skåne idag så nu måste det eländet regna bort från vägarna innan nästa tur! )o:

Min Z3: Länk
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Åkte nercabbat i fredags em på väg hem från jobbet i solsken i mälardalen! Härligt!
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Men det regnar idag och det är bra =)...blev också besviken att vädret slog om så snabbt igen. Tog en tur med min i söndags...ut mot Häckeberga slott med omgivningar. Finns väldigt många roliga vägar där ute =)

Mvh
Kristoffer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.