|
|
|
|---|---|
|
Är så sugen på en likadan till min M! :P Länk | |
|
Biltema;) www.seastreamsgarage.com |
|
pg_ice |
haha skojar du Zed82? är det nån som har hjärntvättat dig eller har du nyss sett the fast and the furious :)? |
pg_ice |
sorry kunde inte hålla mig :) det är upp till dig vad du köper jag tycker inte att en BMW ska ha osthyvlar som vingar. på japanare funkar det dock |
pg_ice |
zed82 kolla in den här sidan. BMW Nightmare där finns några skräckexempel Länk |
|
Fågelbad säljs väl hos trädgårdshandlare! |
|
|
Zed82, som du kanske förstår är inte "GTR"-stuket speciellt populärt, kanske på garaget men här på ap kommer du nog inte att få något beröm... Här är det ganska konservativt med t.ex face-lift eller inte. Däremot är motortrimning alltid ett hett ämne, typ att verka utan att synas. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Jag vet inte om det gick fram men jag la till en (:P) efter mitt meddelande vilket betydde att ja var högst ironisk. :D Det borde vara spöstraff på att förstöra en original M Roadster så där. |
|
pg_ice |
Zed var ju på vippen att tro på dig! ;) prova ett : ;) istället det ser jag mer som ironi eller vad tycker ni? |
pg_ice |
Zed82 sälj BMWn och köp en Volvo 740 istället dom vingarna passar klart bättre Länk som ägaren säger.."fälgarna är fula" mupp jävel :D |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.