|
|
|
|---|---|
|
Har bestämt mig för att köra 19" när det blir dags att byta till sommardäck. Har nu då en uppsättning orginal M dubbeleker 208 18" hjul som levererades med min nya 120d. De har bara rullat hem från min BMW handlare (7mil) alltså helt nya. Vad är ett rimligt pris att begära för denna kompletta uppsättning? MVH Cyprus | |
| 18? | |
| För att förtydliga lite... Jag vet inte vad de kostar från handlare, men de ligger säkert på runt 30. Nya 17" vinterdäck kostade oss 22 till en 530d. | |
| Tveksamt om man kan få så mkt tror ja. | |
| Jo, kanske... Men de kostar 6 200 kr extra när man beställer bilen, och då har man ett par 17-tummare redan. Så 6 200 kr + hälften av vad 17-tummarna kostar tycker jag hade varit skäligt. | |
|
Jag kan ge dig 10' för dem. Mvh Jakob |
|
|
Jag sålde mina oanvända 17'' (style 161) 225/45 och 255/40 för 12'. |
|
|
Ja 12-14k känns väl ändå som att dom bör vara värda. Får väl slänga ut dom på blocket och se om man får något napp. @Jakobt 10k är lite i underkant =P |
|
|
Du har inga resor mot Stockholm närmaste tiden? =) Vi kan säkert komma överens om priset. Offtopic: Behöver man vara Pro-medlem för att skicka PM till medlemmar? Går visst inte betala medlemskapet med kort just nu... Jag nås via e-post: jakob@effex.se annars. Mvh Jakob |
|
| Jag tror som någon ovan, 12-13 är rimligt pris. | |
|
Länk 11000:- var min absoluta smärtgräns, sälj dem inte billigare. Lycka till! Mvh, /Wille |
|
|
@Jakobt , Jodå jag är relativt ofta i sthlm, ev. blir det en sväng till båtmässan nu till helgen. |
|
| Ok! Vad kan du släppa dem för då? =) | |
|
Nu vill inte jar vara den som är den, men letar just efter dessa fälgar till min 130. Är affären slutförd - lägger jag mig inte i Ska affären bli av mellan er - Lägger jag mig inte i Om inte, kontakta mig på calle_lebei@hotmail.com Bor i Stockholm Mvh Carl |
|
|
@cyprus, Du har Powerpost /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.