|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har kollat på denna 530i Länk och jag tycker själv att priset verkar bra men är det någon som har några uppfattningar om bil firman AG-Bilar? Tacksam för svar. When batman takes a vacation he does the Gumball | |
| Jag vet inget om firman men uppmärksamma att det är sportstolar och inga komfortstolar på bilen (som det felaktigt anges i annonsen) | |
|
Import eller ej ? |
|
|
Okej tack för hjälpen den skall vara svensk såld av all info ja har hittat. Ingen som vet någonting om firman? Är mer den jag är interesserad av. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Okänd firma som nog inte varit omtalade tidigare här mig vetligen, Är väl bara att ta ett snack med föregående ägare där du förhoppningsvis får den info du behöver för att slå till. Tycker prisbilden är bra. ///MVH Hasso Länk |
|
Jag har varit där ett par gånger och tittat på bil, dock ej på senare tid eftersom jag redan har köpt en annan bil. Han hade då alla bilar stående utomhus och kontoret i en friggebod. Jag tror han har en riktig lokal nu. När jag letade bil så hittade jag flera bilar som jag kände igen ifrån privatpersoners annonser på blocket. Han verkar ha satt i system att köpa upp bilar från privatannonser på blocket och slå på 20-40 tusen. Etersom jag visste vad begärda priset på bilarna var och att han tyvärr han att köpa dem före mej, så tog det imot att betala hans "påslag" för bilen. Bilarna han hade var i ok skick. Jag fick intrycket att han bara köpte in bilar i bra skick till låga priser som är lättsålda. Tycker ni verkligen att det begärda priset på den blåa 530 bilen är rätt? Jag tycker det verkar i högsta laget. |
|
|
Jämfört med den sålda 525:an hos samma handlare så är det väldigt rätt. **BMW-ägare i 28 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.