|
|
|
|---|---|
|
Japp, har ett problem med orginal radion i min e36 -95. När jag sätter på spelaren vill den ha en pin-kod för att kunna göra något alls. Vad gör man? Kan BMW i sverige fixa det? En till fråga, kan man koppla in tex en ipod i bmw orginal stereo från 95? Vänliga hälsningar. Jon | |
|
Pin-koden är ett stöldskydd. Om du kopplar bort strömmen från spelaren så vill den ha pin-koden när du startar den igen. Till min radio står pin-koden på ett dokument i visitkortsstorlek som följde med när jag köpte bilen. Utan pin-koden tror jag inte att BMW kan hjälpa dig heller. mvh Tomas |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jodå, är radion originalmonterad i just din bil från början kan du knalla in till en BMW-handlare och ge dem radions "chassienummer" och bilens dito så trollar de fram koden till dig men det kostar en femhundring. |
|
Tack för svaren. Jag beger mig nog till BMW i sthlm. Grejen är att jag haft en ej-orginal-cd i bilen sen jag köpte den, men nu vill jag återställa till orginal. Mvh Jon |
|
|
Min stereo haka sig när man skrev fel kod. någon som vet hur man återställer ? är med bandare och cd-växel. // Feeelix |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.