|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Alldeles ny här och har en fråga om navigationssystemet. Jag har sökt lite i forumet och inte funnit något svar på min fråga därför provar jag själv. Jag har köpt en begagnad 116 från 2006 med navigation business som jag ska hämta nu i veckan. Vad jag har hört så ska vägbeskrivningen endast ske med pilar men när jag läser i den senaste broschyren för 1-serien så står det att både pro och business navigationssystemens vägberskrivning sker med pilar och detaljerade kartor. Är det nytt för 07:orna och 08:orna eller är det likadant på min eller finns det möjlighet att uppgradera programvaran i navigationssystem så att det är pilar och detaljerade kartor? Tack på förhand! | |
|
Ja, LCI:n har uppgraderad Navigation och speciellt för Business har det blivit mer intressant - tidigare var det bara en pil mot mörk bakgrund, så BMW tyckte väl att det inte såldes tillräckligt många och gav den en liten uppgradering. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Ok. Tack för snabbt svar! Betyder det att jag kan uppgradera min programvara till den senaste? Hur gör jag i så fall? Måste man lämna in den på ett BMW serviceställe eller är det något man kan göra själv? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.