AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
644

Pilar och kartor i Navigation Business?

Hej på er!

Alldeles ny här och har en fråga om navigationssystemet. Jag har sökt lite i forumet och inte funnit något svar på min fråga därför provar jag själv.

Jag har köpt en begagnad 116 från 2006 med navigation business som jag ska hämta nu i veckan. Vad jag har hört så ska vägbeskrivningen endast ske med pilar men när jag läser i den senaste broschyren för 1-serien så står det att både pro och business navigationssystemens vägberskrivning sker med pilar och detaljerade kartor. Är det nytt för 07:orna och 08:orna eller är det likadant på min eller finns det möjlighet att uppgradera programvaran i navigationssystem så att det är pilar och detaljerade kartor?

Tack på förhand!
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Ja, LCI:n har uppgraderad Navigation och speciellt för Business har det blivit mer intressant - tidigare var det bara en pil mot mörk bakgrund, så BMW tyckte väl att det inte såldes tillräckligt många och gav den en liten uppgradering.

----
BMW CS #6212
Ok. Tack för snabbt svar! Betyder det att jag kan uppgradera min programvara till den senaste? Hur gör jag i så fall? Måste man lämna in den på ett BMW serviceställe eller är det något man kan göra själv?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.