|
|
|
|---|---|
|
Tjena jag behöver "Illumination panels" till min e31a De gammla är i riktigt dåligt skick. Men var köper man dem? På BMW vill de ha 4000kr styck. :P Länk | |
| bildelsbasen? | |
|
Har ringt runt alla och de e31 delar som finns i bildelsbasen är redan köpta men inte borttagna ur systemet. Finns det motsvarigheter i utlad? Någon som är duktig på blinkers? Jag vill byta ut den mörkgula plasten till klar plast. kan man beställa klarplast till e31 blinkers montro? |
|
|
Det billigaste alternativet antar jag, när det gäller färddatorn Länk Jag är oxså sugen på blinkers i klar plast någon som vet mer?? |
|
| Sorry det vart nog lite fel :-) | |
|
priset 4000:- ??? stämmer det ? jag gav 1500:-/styck ca. till min 840 -96a men de kanske inte passar bakåt |
|
|
jo E31 är samma på alla var handlade du? |
|
|
på bmw, såklart, shadowline med tonat blinkersglas och tonat hel-ljus-tutan de sitter ju ihop (sitter ett litet svart kryss mellan reflektorn och glaset så det ser tonat ut ! Hella orginal) hmm, ser i RealOEM`en att priset är borttaget ? men jag har ett 6 månader gammalt kvitto, ska kolla för säkerhets skull, jag återkommer om jag har galet fel ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.