|
|
|
|---|---|
|
hej... Jag har köpt nya bromsskivor till min e 34. Nu är jag fundersam på om jag ska slitsa dem eller borra dom. Vad tycker ni???? | |
| Halloy! varför inte båda! ;) | |
|
precis kör båda varianterna Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Det är större risk för sprickbildning om du borrar! Slitsa men inte ända ut i kanterna är säkrast. Läs lite om det på www.spacer.nu Mvh Ingo E39 snart med blankpolerade 19". |
|
|
Nu har jag bestämt mig för att slitsa och har pratat med en firma som skulle göra det. De ville ha mellan 300- 400 skr per skiva. Är det nån som vet om det är dyrt eller om det är ett bra pris. |
|
| Halloj! Låter dyrt för att slitsa. Jag hålborrade mina M3-skivor runtom, och det blev RUSKIGT bra. Kostade 200:- per skiva och fick då välja EXAKT som jag ville ha dom. Kontakta WWW.spacers.nu så fixar dom det åt dig. Blev kanonnöjd! Hej Svejs! | |
|
www.spacers.nu har lagt ner hålborrning och slitsning... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
omg...ja hoppas ni skojjar.. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Jag beställde skivor och belägg till min M3a från PEAN Sweden, 4 slitsat och 4 "borrspår" per skiva, koastade ca. 11.000:-, sjukt snyggt, bromsar mjukt och jämt också utan störande surr som ofta uppstår vid slitsning, har inte kört in dem än, men de ska tydligen köras in ca. 30 mil innan de tar ordentligt...skriver hur de är om ca 8 mil... ;) ... MVH Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.