|
|
|
|---|---|
|
Klantade mig riktigt rejält idag när jag skulle genom en trång passage med följande som resultat. [url]Länk Finns det några alternativ till köp av en ny spegel? De kostar tydligen ca 6000:- Funkar Karlssons klister? :) | |
|
Man kan tydligen inte editera sitt eget inlägg. Här är en fungerande länk. Länk |
|
|
Samma färg? Länk nästan halva pris iaf... |
|
|
Köp orginal speglar. Det är en M5 du kör. =) Det går ibland att hitta "tomma" M5 speglar eller enstaka på e-bay. Annars kan jag rekommendera skrotarna. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
det händ mig samma sak . jag köpte en spegel från skroten för 1600kr utan glas. sen tog jag bort brikan som sitter mellan spegen och ramen. den brikan säljer inte bmw dom har tänkt ut detta bra så man får slänta 7000kr för en futttig brika . den är gjord av magnesium eller aleminium så den släper väldigt lätt det är en säkerhets grej tydligen . det går säker att hitta non som kan svarva en sådan brika eller gjuta . sen spelar det ingen rol viken sida du hittar på sidospegen det är sama bricka siter på båda sidorna . var försiktig när du säter in den nya brikan kolla noga hur den sitter när du monterar ner den. du moste montera ner sokerbiten med du ser vad som behöver göras viktigt att inte kopla fel på kablarna . annart kan du få köpa mina nya carbonspegalar med alla funktioner som tillt autofold mm alla funktioner som orginal och bästa pasform kostar runt 10000 kr du kan få dom för 5000kr det är 2000tusen biligare sen kan du sälja din hela spegel för minst 2000kr och glaset på den trasiga för 1000kr. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.