AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.095

Är jag för dyr?

Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
Halloj!

Tänkte höra lite om vad panelen tror om min annons. Är jag för dyr eller är det något annat som är fel på annonsen, har aldrig haft några som helst problem att sälja bilar i den här prisklassen förut. tips mottages tacksamt.
Visa användare
302
Filling
Bmw 735IA -87
Länk till annonsen kanske?
Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
opps skaplig miss här kmr länken: Länk
Tror du ligger lite högt, för mellan 40-50kkr får man loss en 328 coupe (efter prutning) som är ett par år nyare. Sen lider tyvärr 320 av att vara en mellanmodell där E36 spekulanterna främst letar antingen billig 316/318 eller busig 325.
Tror tyvärr att du måste ned till runt 20kkr.
Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
20kkr måste väl endå vara ett underpris, borde inte ha sjunkit så jäkla mkt på cirkus 8 månader. :O
Det beror ju på hur mycket du betalt för den från början. Men ligger man kring 30 så ligger man i samma prisläge som 325:or, tror de flesta väljer en sådan framför 320. Eller en 318/318is om de vill spara pengar.
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Sätt 27 000:- och så tar du bort de två sista bilderna med mobilkamera. De får bara bilen ett se sunkig ut. Ta helst en ny interiörbild med riktig kamera.

Skriv lite vad som är gjort med bilen ex. om slitdelar är bytta, när. Skick på däck m.m...

There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time.
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Bilen får ett trevligt utseende med m3 fälgar och sänkning. Jag tror att bilen säljs på utseende och fint skick till någon som inte är helt insatt i BMWs modellutbud. Då kan du nog få 28-30.000 kr. Om den inte är kexig i karossen.

Annars får du sälja sommarhjulen för sig. Annonsen har bara varit inne några dagar ser jag, ha mer tålamod. Om en månad är det mer sug efter bilar som denna. Jag sålde min senaste bil efter två månader. Dagen efter försvann anonsen från Blocket. En kom och tittade och han köpte bilen. Det finns många bilar att välja på. Lycka till!

Mr C
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.