|
|
|
|---|---|
|
Hittade dessa på blocket. Vad tror ni, är det något att ha? Länk Bättre mer piss i Nilen, än massa barnkiss i Bilen... | |
| CCFL ringar så bra är dem väl men frågan är om dem är så snygga och lagliga? Dem var ganska dyra också så jag skulle inte köpt dem... | |
pg_ice |
lyser dom så blått som dom gör på bilden då lär man bli stoppad direkt. saxat "Blått ljus fram får endast användas av utryckningsfordon" |
|
Han kunde ordna fram vita sa han. Så det är dom jag är intresserad av isåfall. Man vill ju att det ska se någorlunda original ut. Han ville dock inte berätta var han fick tag i grejerna, och inte heller va det var för märke... Egenmärkligt... Vad är ett rimligt pris om det bara är fyra ringar tycker ni? Bättre mer piss i Nilen, än massa barnkiss i Bilen... |
|
| Varför köpa dessa dyra ringar med skum bakrund när de finns snygga vita ringar med bra kvalité på en seriös sida för dryga 700:-? | |
|
Hmm, sant... Vad har du hittat för seriös sida då? Bara det inte är ljussvaga angeleyes...? Bättre mer piss i Nilen, än massa barnkiss i Bilen... |
|
pg_ice |
Länk |
|
Nån som har handlat dessa ringar? Passar dom en -03 facelift-sedan? Bättre mer piss i Nilen, än massa barnkiss i Bilen... |
|
pg_ice |
jag har dom på M3an lyser kanon bra i dagsljus. absolut inget att klaga på än så länge. Länk |
|
Westside BMW Vi säljer CCFL Angel Eyes ringar för 1190:-, kunderna verkar nöjda med dessa. Titta på bilderna nedan: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Razvan Såg bra ut det där faktiskt men det är inte en enda bmw på bilderna som är facelift. Måste jag köpa hela denna insatsen då?: Länk Börjar tro att facelift-lyktorna på sedanen är svåra att ta sig in i.... =/ Bättre mer piss i Nilen, än massa barnkiss i Bilen... |
|
|
Westside BMW Vi har inte några bilder på facelift Sedan, tyvärr. Men det är samma modell av strålksaatre som non facelift, dvs det är en enkel motering. Hade det varit facelift coupe så hade det varit svårare att montera dessa. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Tack Razvan, ska invänta lite nytryckta sedlar i månadslutet så får det bli shoping sedan. Bättre mer piss i Nilen, än massa barnkiss i Bilen... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.