AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
8.153

Har någon fått sin 1 coupe?

Sida 3 av 3
In
7
Infidel
BMW 123d, -08
Några bilder:

Länk
Länk
Länk
Länk
In
7
Infidel
BMW 123d, -08
StefanL:

Jag ganska subjektiv eftersom det är min första bil, men jag är grymt nöjd. Körde drygt 120 mil i helgen till Helsingborg och tillbaka och den är superskön att köra långt med, och lite väl rolig att köra med i innerstan i Stockholm. Baksätet är ingen hit om man är 180+ cm. lång men förutom det har jag ingenting negativt att säga alls. Provade 325i också och tycker motorn i 123d svarar snabbare och är mycket roligare att köra. Hm, bilstereon är inte uppgraderad och den är inte så fantastisk men fungerar, om jag nu ska leta fel. Annars är jag fortfarande "nyförälskad"...

Någonting du undrar mer specifikt?

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

FinBimmer,
Riktigt fin bil. Ser stökig ut. :)

Om det är något jag får klaga på är det att jag har svårt för fälgar som inte håller original inpressning. Inte riktigt min smak. Annars, grymt fin bil som sagt.

Infidel,
Tjusig! Svart är oslagbart den snyggaste färgen. Problemet är att man som pedant får tvätta 3 ggr i veckan för att vara nöjd. :/

Visa användare
416
vsurapol
316i -04
Infidel:

Så otroooligt läcker! Mycket bra kombo mellan färg och fälg.

(synd bara att BMW:s stereo inte håller samma klass som motorn)
nu är man allt avis :P har någon jämfört e30 mot coupen?? vore kul om någon ägt båda eller kört båda att komma med lite åsikter
hittade en bild på nätet.. vad tycks om denna?? Länk ser riktigt grym ut :D
na
15
naim
Bmw 120d Coupe
Äntligen har min Bmw 120d coupe kommit! Jag är så lycklig.
Grattis! Vad har du valt för färg och utrustning?
In
7
Infidel
BMW 123d, -08
Vsurapol: Tack! Stereo fungerar, men den ser lite plastig ut och låter ok men inte mer. Verkar vara bmws stil, att inkludera minimum och få folk att köpa mycket extrautrustning. Glad att jag upgradera klimatanläggningen för standardvarianten såg också ganska svag ut. Men men, stereo byter jag nog så småningom...
naim.. bara att gratulera :D ... verkar som om försäljninge på ettan ökat ganska mycket nu när både caben och coupen kommit
na
15
naim
Bmw 120d Coupe
Tack så mycket.

Ska hämta den imorgon, ska ta många kort, så jag ska försöka lägga upp några här inom kort. Men den är vit, m-sport paket, 18 tum. Det är det bästa:)
mo
72
montegoblå
E90 320D -07
naim, jag fixar lite bilder på din oljebrännare i morgon.
mo
72
montegoblå
E90 320D -07
Länk
Ser väldigt fin ut som vit! Snygga bilder!
fy fan vad snygg.... vilken kombination bmw lyckats med.. snabb, snygg,sexig,snål :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.