AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
8.151

Har någon fått sin 1 coupe?

Sida 2 av 3
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
Min åsikt är att 1-serie coupen kommer bäst till sin rätt i en färg som syns lite/känns "kul".
Därav är Sedonaröd och LeMansblå samt vit klockrena val.
Tycker att Sedonaröd är svårt läcker! Känns som en snygg individual-färg.

Beige och silver passar bättre på en 5/7-serie i mitt tycke.
Jag håller nog med till 100% att coupen kräver det där lilla extra angående färgen.
Ingen som fått coupen ännu?
Själv måste jag vänta 3 veckor ännu,känns som en evighet!
Tycker nog lika som HFR att beige och silver passar nog kanske lite bättre på en lite större Bimmer,men tur att inte alla tycker lika!

In
7
Infidel
BMW 123d, -08
Hämtade min svarta 123d coupé förra vecka. Grymt trevlig bil, nöjd som f*n.

upp med bilder :D hur känns den då.. beskriv gärna lite mer :D
In
7
Infidel
BMW 123d, -08
Ska fixa några bilder. Vred och vände på olika alternativ och kom fram till att det var den här jag skulle ha, och så här i efterhand så kan jag konstatera att jag valde helt rätt. Metallic svart, svart tyg/läder, xenon, sportstolar, tonade sid/bakrutor, comfort+advantage, chrome line exteriör, klimatanläggning, isofix.

Var lite orolig innan jag fick den för att den skulle se för pimp:ig ut med de tonade rutorna, men den ser bara grym ut.

Motorn är hur skön som helst, rekommenderar en provtur. Gillar start/stop funktionen istället för tomgång. Som sagt grymt nöjd vilket kanske hörs.
låter som en kanonbil faktist.. och vilken tur att du valde chromeline, är så mycket snyggare då :D
Igår hämtade jag min coupe och f**n va lycklig jag blev.M6 replica fälgarna satt perfekt,var lite orolig när det blev skaffat så breda däck...fram 225/40-18 8" fälg och bak 255/35-18 8,5" fälg.
Visa användare
416
vsurapol
316i -04
Tycker också att vit färg på bilen är på stark frammarsch!

När tom. en Audi R8 finns i vit solidlack (såg en hos Audi) så är det ingen tvekan.

Men man ska tänka på att vit gör sig bäst med starka kontrasterande interiörfärg. ex. vinröd.
finbimmer...upp med bilder :P
Körde om en svart 123d Coupé igår på vägen mellan Arlanda och Sthlm. Skitsnygg! Klart busig bil.

M v h
Visa användare
416
vsurapol
316i -04
Hmm, funderar faktiskt på att byta till 1-serie coupe nästa år. vilka fler motorvarianter kommer?
Hej här är en bild på en dammig coupe!
Kommer med flera bilder bara jag hinner putsa och ta några bilder.

Länk
den är riktigt cool :D
In
7
Infidel
BMW 123d, -08
Mumkas: Mycket möjligt att det var min faktiskt! :)

Infidel; haha, anade nästan det. Det är ju ingen vanlig bil än.

M v h
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Jag gillar 1-coupen men den här Länk ser ju hemsk ut när den är så hög som den är. Ett m-paket eller en sänkning är ju ett måste.

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

stor bild det blev.... Den här annonsen var den jag tänkte på:
Länk

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"
anders S. håller med om att m-paket är ett måste , annars ser dem på tok för hög ut ,speciellt från sidan och bakifrån
Här är några flera bilder på min LeMans blåa Bimmer

Länk
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Infidel: Berätta lite om din bil, hur du upplever den, vi har funderingar på att skaffa 123d,

//Stefan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.