|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Min åsikt är att 1-serie coupen kommer bäst till sin rätt i en färg som syns lite/känns "kul". Därav är Sedonaröd och LeMansblå samt vit klockrena val. Tycker att Sedonaröd är svårt läcker! Känns som en snygg individual-färg. Beige och silver passar bättre på en 5/7-serie i mitt tycke. |
|
|
Jag håller nog med till 100% att coupen kräver det där lilla extra angående färgen. Ingen som fått coupen ännu? Själv måste jag vänta 3 veckor ännu,känns som en evighet! Tycker nog lika som HFR att beige och silver passar nog kanske lite bättre på en lite större Bimmer,men tur att inte alla tycker lika! |
|
|
Hämtade min svarta 123d coupé förra vecka. Grymt trevlig bil, nöjd som f*n. |
|
| upp med bilder :D hur känns den då.. beskriv gärna lite mer :D | |
|
Ska fixa några bilder. Vred och vände på olika alternativ och kom fram till att det var den här jag skulle ha, och så här i efterhand så kan jag konstatera att jag valde helt rätt. Metallic svart, svart tyg/läder, xenon, sportstolar, tonade sid/bakrutor, comfort+advantage, chrome line exteriör, klimatanläggning, isofix. Var lite orolig innan jag fick den för att den skulle se för pimp:ig ut med de tonade rutorna, men den ser bara grym ut. Motorn är hur skön som helst, rekommenderar en provtur. Gillar start/stop funktionen istället för tomgång. Som sagt grymt nöjd vilket kanske hörs. |
|
| låter som en kanonbil faktist.. och vilken tur att du valde chromeline, är så mycket snyggare då :D | |
| Igår hämtade jag min coupe och f**n va lycklig jag blev.M6 replica fälgarna satt perfekt,var lite orolig när det blev skaffat så breda däck...fram 225/40-18 8" fälg och bak 255/35-18 8,5" fälg. | |
|
Tycker också att vit färg på bilen är på stark frammarsch! När tom. en Audi R8 finns i vit solidlack (såg en hos Audi) så är det ingen tvekan. Men man ska tänka på att vit gör sig bäst med starka kontrasterande interiörfärg. ex. vinröd. |
|
| finbimmer...upp med bilder :P | |
|
Körde om en svart 123d Coupé igår på vägen mellan Arlanda och Sthlm. Skitsnygg! Klart busig bil. M v h |
|
|
Hmm, funderar faktiskt på att byta till 1-serie coupe nästa år. vilka fler motorvarianter kommer? |
|
|
Hej här är en bild på en dammig coupe! Kommer med flera bilder bara jag hinner putsa och ta några bilder. Länk |
|
| den är riktigt cool :D | |
|
Mumkas: Mycket möjligt att det var min faktiskt! :) |
|
|
Infidel; haha, anade nästan det. Det är ju ingen vanlig bil än. M v h |
|
|
Jag gillar 1-coupen men den här Länk ser ju hemsk ut när den är så hög som den är. Ett m-paket eller en sänkning är ju ett måste. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
stor bild det blev.... Den här annonsen var den jag tänkte på: Länk "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
| anders S. håller med om att m-paket är ett måste , annars ser dem på tok för hög ut ,speciellt från sidan och bakifrån | |
|
Här är några flera bilder på min LeMans blåa Bimmer Länk |
|
|
Infidel: Berätta lite om din bil, hur du upplever den, vi har funderingar på att skaffa 123d, //Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.