AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
8.152

Har någon fått sin 1 coupe?

Sida 1 av 3
Hej ! Undrar om någon har fått sin coupe redan? Skulle vara glad om jag fick höra lite vad ni tycker om bilen! Har nämligen själv beställt en sådan utan att ha någonsin sett en i verkligheten.Blev lovad att få min i slutet på Mars....suck!

Funderar på att slå till på en själv. Jag har sett en (Alpinvit) och kan i alla fall trösta dig med att det stämmer som alla säger: den ÄR snyggare i verkligheten! Vilken färg/klädsel tog du?

Håll ut - den som väntar på något gott...!
fr
403
fredo
F20 M135iA -16
Har sett både en vit och sedona röd. Vit var riktigt läckert. Men sedona är jag väldigt tveksam till. Ser ut som en slät tomatsoppa.
Jag tog en Lemans blå m-sport med sensatec säten. Är nog säkert fin som vit oxå.
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Har sett den i vitt 123D med Pearlpiont/Antracit klädsel och M-paket, samt 135i Sedanoröd med Boston Svart läder samt Sparkling Graphit med Boston Terra.
Klart snyggast i mina ögon var den vita även om jag skulle föredragit en röd klädsel i den.
Provkörning ska förhoppningsvis ske i helgen eller nästa vecka av en 135i.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Roligt att vitt kommer tillbaka!
Inte många år sedan som vitt var ett rent skällsord i bilkretsar, avstod (tyvärr) köp av en superfin M3 E36 coupé, vit för några år sedan...ångrar jag idag.
Har nu också sett en Sedonaröd och håller helt med Fredo om tomatsoppan! Den ser bättre ut på skärmen; BMW-konfiguratorn/datorn lurar en lite där. Vad tror ni om vit med Pearlpoint orange/antracit..?
Skönt att höra era åsikter om den sedona röda! Jag var själv i valet och kvalet och tänkte ta den tomatröda. Tyckte den såg bra ut på bild. Hoppas Lemans blåa ser bättre ut då. Har personligen börjat gilla den vita mera och mera,den e cool!
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Vit med Pearlpoint orange/antracit eller med det röda Boston Skinnet tror jag är riktigt läckert.
Västerås får sin första 1-serie coupé veckan som kommer.
al
187
alex22
318i -03 Lifestyle
Länk

Länk
Synd att den ser så förbannat snäll ut bara - en 135:a borde se betydligt tuffare ut men en ulv i fårakläder är inte heller helt fel...
vet någon när den kommer till e-tuna elelr linköping ??
Undrar när det inte har kommit några svar att någon har fått sin coupe??
Har någon överhuvudtaget beställt en sådan???
Tycks nog inte bli någon stor säljare.
Fick själv höra av frugan(berättade några veckor efter att jag beställt) att du har köpt en riktig ungkarlsbil!!!!

BMW Solna hade 14 st 1-serie coupé beställda redan i slutet av januari så det kommer nog ut ett antal snart. Vet att leveranserna startar v.11 med lite tur nån enstaka denna vecka.
hur har det varit med leveransera utomlands?
Läste på nått forum om en kille som nyss hämtat sin 135 coupé.
Han bodde i USA.
Här fanns en lycklig engelsman:
Länk
åkte till norrköping idag och vad får man syn på där... jo en röd 1:a coupe ute på vägarna.. såg rätt grymm ut i rörelse
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Jag såg en 1-coupe på E6an vid Liseberg i Gbg i början på denna vecka
Riktigt läcker i vit!

Länk

BMW CS #5139
fr
403
fredo
F20 M135iA -16
Såg en Le Mans Blå 120d Coupé i Camden, London när jag var där förra helgen. Riktigt het, fast jag inte ens gillar blåa bilar. Den kräver nästan M-Sport och 18".
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.