|
|
|
|---|---|
Daniel_M |
Hej! Jag sitter och tycker att min analoga klocka är lite trist samtidigt som lampan till klockan gått sönder. Jag har en digital variant med ytteremp liggandes som jag tänkte slänga in nu :) Vad krävs? jag fattar att det behöver dras nya kablar det jag behöver vet vilka och hur..gärna ett kopplingsschema motsv. Tack på förhand E30=Äkta Kärlek |
|
Här finns bl.a. 200 sidor kopplingsscheman.... :-) Då det var mig du handlade mätaren av hoppas jag verkligen att du får ihop det! /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Länk och här kom länken åxå.... /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Hej, du Daniel var snäll och skriv efterhand hur det går. Jag har själv funderar på detta klockan är nog inga problem,men var givaren ska sitta eller om det är förberett är frågan,där är inga synliga kablar vad jag har sett där bakom.Lycka till,jag skriver om jag kommer på något/nellis |
|
Daniel_M |
Jag skall lägga ner lite energi på detta, Skall inhandla tempgivaren i helgen därefter river jag ner instrumentbrädan och kopplar in den |
|
Hejsan igen,har du fått ihop grejorna än?Vad kostade givaren? Hör av dig här igen mvh nellis. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.