|
|
|
|---|---|
|
Igår tog jag på mig min "beställa-ny-bil outfit" och signerade nedan köpavtal! Nu följer 3 nervösa månader då leverans beräknas till 080601 =/ samt ett rigoröst sparande till kontantinsats. Vad säger ni?? bra eller dålig spec??? Tacksam för svar innan min nervösa mage annars kollapsar.. 335i sedan Alpinvit Läderklädsel, svart M Sport pkt Comfort pkt Tonade rutor Stöldlarm Xenonljus ISOFIX Hi Fi Högtalare Interiörlist, Aluminium Glaciärsilver Ytterspegelpaket Förvaringspaket Belysningspaket Taklucka Mvh /P | |
| läder skulle jag välja kastanjebrun samt största ljudpaketet och navi om finansen finns | |
|
p-car: tack för ditt svar! precis vad jag satt och funderade på väldigt länge innan jag skrev under.. svart är ju tråkigare, men jag gillar dock den "rena" looken, dvs svart mot vitt som går genom hela bilen iom tonade rutor åxå.. Har haft hi-fi i min fd 320, och älskade det ljudet, det var sådär mjukt kraftfullt, och behagligt. Därav samma val. MEN.. det som gör mig extra osäker är att jag inte valde andra fälgar än de som kommer med M paketet. Borde jag ha gjort det?? klarar att lägga till utrustning för ca 10.000 till. Har ni några förslag eller ska jag bara låta den vara som den är? Thx!! /p |
|
|
En spontan tanke är är att jag skulle ha valt brunt läder, kanske kastanjebrunt som p-car föreslår. Harmoniserar bättre med vitt. Lister i borstad alu eller som kontrast mot brunt läder, pianolack-svart. Vilka fälgar är det som kommer med M-paketet? Är det M193? Oavsett är det en riktigt fin bil, funkar kanon i vitt! |
|
|
Bones: vet du var man kan hitta bilder på det bruna lädret? Min lokala BMW handlare har ej någon visningsbil med det lädret inne. Fälgen heter M194. Funderar på att satsa på en 19 tums fälg redan från början, vet någon om man kan köpa 19 M fälgen till sedanen? /P |
|
|
Pavel: Ser helt perfekt ut :) Exakt så ska en 335 se ut.. Riktigt avis blir jag. /Rikard (smt) |
|
|
Hoppas du tröttnar snart alt måste ha en touring. Då köper jag din nya direkt haha... /Rikard |
|
|
Lagom spec på en prefekt bil. Jag skulle plockat bort takluckan då jag anser att det är lite overkill. Skulle också funderat på klädsel färgen. De bruna nyanserna eller det röda gör sig väldigt bra mot vitt. |
|
|
idag tog jag beslutet att inte ändra på specen. Har buffrat upp på samarin brustabletter för att dämpa turbulensen av att behöva vänta i tre månader!! Radius: Lovar att höra av mig när det blir dags..... /P |
|
|
Härligt :) Men du vet ju att takluckan är ett måste. Har man en gång haft lucka kan man inte va utan.. /Rikard |
|
| Tycker att du sparar pengarna till ett par eftermarknadsfälgar. Tycker dom gör så otroligt mycket gott på en ny bil, förutsatt att man gjort ett smakfullt val. BBS LM kanske? :) | |
| CH är inte heller ett dumt val, iaf för plånboken jämfört med LM | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.