|
|
|
|---|---|
|
Länk Var det någon som sa att detta företag såg ut att ha kopplingar till Linus bil? Hur som helst, är den prisvärd? Var hittar dom alla lågmilade dieslar någonstans btw... | |
|
Är milen ärliga är den absolut prisvärd. Det skulle vara spännande att göra ett utdrag ur servicehistoriken. Freude am fahren |
|
|
Precis den bilen avslöjades som skruvad här på Autopower för cirka 2 månader sedan. Ska se om jag hittar tråden. |
|
|
Ut tråden: Länk "Hejsan! Har med intresse suttit många kvällar på forumet med att endast läsa men jag kände nu att jag ville dra mitt strå till stacken. Jag har haft ett litet kortare uppehåll i mitt BMWägande som jag nu håller på att åtgärda jag är ute efter en e39 530d Touring INTERSPRINT har nu två "lågmilade" exemplar utrustade i min smak fullsmetade! Jag har tillgång till den tyska servicehistoriken via en kontakt på BMW Jag har nu kollat de två bilarna som enligt INTERSPRINT har gått 12162 mil (bdz)resp 12671 mil (bdp) BDZ 588 hade 2/3-2006 gått 16 158 mil då den var inne på service hos tysk bmwhandlare 15/12-04 hade samma bil gått 8775mil. BRA skruvat!! Troligt miltal på den bilen nog 25 000 mil BDP 448 Var inne på service 3/3-05 hade då gått 10800mil två månader senare 3/5-05 var den inne igen och hade då gått 11 700 mil att den följande två och ett halvt åren endast skulle rullat 900 mil är inte särskilt troligt men det är ju upp till var och en att bedömma! Min slutsatts är att båda bilarna är nog skruvade minst 12 000 mil vardera. Det verkar som firman i Huddinge är som alla andra nasare Tack för mig!" Måste flagga för att killen som gjorde inlägget enbart hade 2 inlägg dock. Söker man på Intersprint dyker runt 5 trådar upp - alla negativa! Länk Länk Länk |
|
| Varför är jag inte förvånad? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Den stackare på värmdö som köpt BDZ558 lär väl inte bli glad när bilen stannar av nån långmilad anledning. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.