|
|
|
|---|---|
|
Jag har letat i båda mina gångjärn efter det vanliga kabelbrottet men hittar ingenting, vet nån hur det är kopplat till torkaren? lr finns det nån som har kopplingsschema till detta? det är en e39 -02 det gäller.. Börjar bli irreterande att åka utan baktorakre. Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas | |
|
Brukar vara Lagret som kärvar på E39. Detta är de delar du behöver till din bil: 61 62 7 067 893 (lager) 61 31 8 363 631 (mikrokontakt) 61 62 7 066 415 (stora muttern) |
|
|
Kostar 803Kr. |
|
|
tack för svaret, jag trodde oxå att det va detta som va felet när jag köpte bilen så lagringen är redan bytt funkar inte ändå tyvärr. Motorn till torkaren är den bara två kablar till den lr är det flera? Kan man felsöka på motorn tänkte om det kan va den som gett sig för lagringen satt ju dock när jag köotye bilen.. Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
Kolla så säkringen e hel. Är den det så kan du kolla så du har tröm till motorn. Bara att mäta. |
|
|
ska det alltså gå direkt ström till motorn och så styrs den via jordningendå lr? säkringen är hel.. Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
Du har alltid en ström och en jord till motorn. Kolla kontaktstycket vid torkarmotorn. Kolla med en enkel +/- mejsel så ser du. MVH, Danjel (Fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.