|
|
|
|---|---|
|
Min första tanke är denna: Länk verkar vara alldelles toppskick osv men är där någon som vet annat om den? hur kan jag undvika att inte bli lurad några tips o råd | |
|
Sugen på 323ci, ps jag har en som jag måste sälja tyvärr 00:a men 20" fälgar m.m pm:a vid intresse! |
|
|
Priset ser ut att ligga i fantasi trakten på dom milen? Motorstarka E46 coupéer producerade fram till feb -00 bör kollas så det inte är sprickor i bakvagnsinfästningarna. Kolla med bilprovningen 0771-600 800, om inte besprotokoll eller trovärdig svensk servicebok finns, att milen stämmer de kan ialla fall se 3 år tillbaks, vid tveksamheter ring tidigare ägare. Ps Bilen har en kreditspärr som måste lösas Ds Bättre att springa i fel fil än att fila i fel spr.... |
|
| personligen gillar jag e46 mer efter faceliften. är det m-paket på den? det tycker jag är ett måste. sen gillar jag sedanen bättre. men detta är ju min smak. annars tycker jag som bayern att priset verkar väl högt. | |
Juventini |
Denna bil har dykt upp en annan gång av tidigare inlägg. Om du försöker leta i 3-serie forumet så kan det finnas en del råd om just den bilen du visade. lycka till! |
| Jag har inget att säga om just denna bil, utan kan bara hålla med Bajern, men 323 coupén är en mycket trevlig bil. Jag är inne på femte året på min, och har kommit upp i 30000 mil nu, och har inte haft några större problem. Bilen ger mer än de 170Hk som BMW uppger, och min drar 0,8L/mil, ngt mer på sommare p.g.a. breda däck, men jag är mycket nöjd med den.Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.