|
|
|
|---|---|
| Satte häromdagen ut 325an på annons som ajg senare dock tog bort (efter 3 timmar ute påp blocket) satte ut den för 13500 och telefonen och mailboxen fullkomligt brann. Är det likadant för er andra som har annonserat ut e30 325? Vad är det med folk? En ville t om sätta in 14tusen på mitt konto utan att ha sett bilen. Är dessa bilar så poppis? | |
|
jag har sett många E30 325 vrak för 15', så var din i skapligt skick så var det nog ett bra pris |
|
|
Jag tycker det hör av sig väldigt mycket folk när man annonserar på blocket. Jag har min bil på blocket nu också. Jag valde att annonsera utan telenummer, för man blir ju nedringd annars, det blev jag sist. Dock ringer det mycket oseriösa människor och ger skambud etc, så det känns bättre med mail. De som känns seriösa ger jag ut mitt nummer till, eller ringer upp. Mvh Johan |
|
| Fick du den såld eller blev du girig!? =) | |
|
Tvesolva: Gick frågan till mig? Jag blev nog lite girig och vil behålla istället. Bilen är i bra skick (renoverad topp osv) dock så är det ytrost längst ner på dörrarna. Ska nog åtgärda detta och behålla bilen istället:). När många ringer och vill köpa det man har så ställer man sig frågan varför:) Till saken hör att jag köpte den för 7tusen i höstas av en kille som var i starkt behov utav pengar då denne hade köpt en 530 och den motorn hade havererat. Btw. Har ni märkt nån skildnad när man annonserar ut billigare bilar? Annonserade ju den 25e (lönedag för de flesta) C.douglas: Så ska jag också göra i fortsättningen. Då kan man sortera lite bättre. |
|
| Blocket är annonsmarknaden nummer 1 i Sverige. Det verkar som att man kan sälja nästan vad som helst så länge man begär rätt pris. Sen är E30 325 väldigt populära som börjar få kultstatus. | |
| Sen får man ju inte glömma bort att det är en jävligt kul busbil som många ungdomar är ute efter också... Man behöver inte lägga allt för många tusen lappar på en sån för att kunna ställa runt på asfalt... | |
|
Johan T: Precis. Det är ju en extremt billig bil om man ser till dess prestanda som man får för de pengarna. Kanske t om för billig. Många bilar som blir s.k ungdomsbilar lever ju inte så länge. Kika t ex på volvo 240 (är ingen fantast av dessa bilar) men kan bara konstatera att de flesta exemplar inte existerar längre. Riktigt synd om e30 går den vägen. Kristoffer: Så sant. Allt går nästan att sälja där. Har testat att sätta ut annonser på grejer som jag skulle ha slängt på tippen i annat fall.. t ex gamla handfat, badkar, takfläkt m.m... ALLT är sålt nu:P Iofs inga stora pengar men bättre än att slänga det. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.