|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska hämta en bokhylla hos mina föräldrar och skulle gärna vilja låna deras 118d som kommer i dagarna. Är det någon som vet hur långa föremål som skulle kunna gå in i 1-serien? Jag kommer åka ensam i bilen och funderar på om det går att ha gavlarna till bokhyllan (ikeas billy) till höger om passagerarstolen? Kanske skulle underlätta så att det går att växla på 50 mil :). Gavlarna är totalt knappt 5 cm tjocka, 30 cm breda och 200 cm långa. MVH Johan | |
|
Den rymmer mer än man tror, men detta fall är svårt att avgöra. Till höger om passagerarstolen finns inte mycket plats. Möjligen kan gavlarna vila ovanpå passagerarstolens ryggstöd, dvs till vänster om nackstödet och vidare fram mot vindrutan. Då kan du växla också. Tror det kan gå... men jag vågar inte lova att stå för hyrlastbilen om det inte gör det ;-) Good luck! Helgeson |
|
|
Tack för hjälpen! Blir helt enkelt till att prova när bilen kommit. Annars blir det till att köra tråkig Passat med automat men av någon outgrundlig anledning så lockade det mer med BMWn ;) //Johan |
|
|
Fram till höger framstol är det ca. 130 cm, beroende på hur högt föremål du lastar, bakluckan är ju lutande. Kan du lasta fram til instrumentbrädan så är det ca 200 cm, men det får inte vara för stora föremål då. Hoppas du får i grejerna i BMW:n, är inte alls lika kul köra Passat ;) |
|
|
Det gick!! Det var tur att jag var ensam i bilen :) Jag kunde till och med växla :P //Johan |
|
| Grattis! 1:an ÄR en höjdare! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.