|
|
|
|---|---|
BONO_ONE |
Dom två batterier som sitter bakom tempgivaren på min 520 -86, är slut. Kan det vara orskaen till att min tempgivare, inspektionslampor m.m. arbetar som ett mindre epilepsianfall..... Vart får jag tag på dessa? , och är det nåt annat jag bör tänka på beträffande batterierna. Man blir orolig när inte tempmätaren fungerar... Tack på förhand. BOBBO |
|
Kolla batterierna bakom intrumentpanelen,du ser ochså vad det är för typ,fråga Bmw.Annars får du köpa en ny på skroten.Kolla ochså att lödningen inte har släppt där bak, det hade den gjort på min därav epelepsidragen. |
|
|
jag har batterierna som du letar efter. när batterier är slut då börjar mätarna vissa fel. S-I kort ska inte fungerar då går det inte heller att (Reset). du vet att ställa om på 0 alltså dem 5 gröna lampor. om du vill vara säker att det är batterierna försök att ställa om S-I kort. på BMW sidan i mekartips det stor hur du ska göra, när du har gjört detta då måste alla 5 gröna lampor lysa när du vrider på nyckel. om dem lyser inte och efter ett dag börja visa fel igen då är batterierna. Mina säljer jag på 100 .- det är bara att löda in dem. de är också laddat. Mauricio |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.