|
|
|
|---|---|
|
För det första är det möjligt? Hur krävande ingrepp är det? Isf borde det vara rätt många som gjort det, M3 stolarna är ju grymt snygga... Men går det sedan att byta till elmanövrerade manuella? Några erfarenheter? //Erik | |
|
Det är väl bara att låtsa 4 bultar till dom förra stolarna, i med dom nya på skenan och på med 4 bultar igen? eller är dom elmanövrerade på M3 stolarna? MVH Figgeh |
|
|
passar kalas! Länk dock om du sätter i elstolar å inte hade de förr så får du ju dra lite ström till dom..å sätter du i manuella i bilen du hade elstolar i så struntar du ju helt enkelt i att koppla strömmen. dock passar inte baksätet från en coupé till en cab.... |
|
|
Det var väl det jag trodde, antar att det är svårare att få tag på ett par fina svarta läder stolar som du har i din :P Strömmen är ju inte heller så svårt att fixa om det bara är det.. Skulle hellst vilja ha det men utbudet brukar väl inte vara så stort vad jag har förstått.. Baksätet har jag inte tänkt byta ändå så det spelar ingen roll.. |
|
|
de beror på vad man vill betala...finns ju en uppsättning på schmiedman.dk men den kostar +20tkr...;) |
|
|
Okay, känns som att jag har tänkt mig begagnat men ändå bra skick :) Sätena som jag har i nu så är i riktigt bra skick men M3 stolarna är så mycket snyggare ;) |
|
|
den uppsättningen är begagnad.. men ja har sett andra inredningar i bra skick för typ 7-8tkr.. |
|
|
Aha okay, jag har sökt på bildelsbasen o.s.v utan resultat.. Jag behöver ju inte dörrsidor och sånt utan bara kompletta framsäten.. Men om du skulle hitta nått så kan du ju tipsa iaf :) |
|
|
jepp |
|
| vad betalade du för dina säten? är dom manuella? | |
|
köpte dom för 3år sen för 5k tror ja det var... |
|
|
bara för att strö lite salt i såren :) jag köpte m3 stolar i svart skinn dock utan el skroten tog 1200kr för dom jag lade ut dom för 3000kr behöver jag säga att jag blev nerringd.. Jag har sett flera annonser där dom bara sålt stolar och baksäte och det har ju legat runt 5000kr ser jag nåt hojtar jag till Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
Dom är ganska dyra när dom väl är till salu! inte under 8.000:- när jag sett en annons. MVH Figgeh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.