|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har tillgång till, eller vet var man kan ladda ner ett kopplingsschema till M5 speglar utan minnesfunktion (10-poliga). Tänkt att sitta på en E39 2003. imola03 | |
| Tänk på att du kan sätta krockkuddarna ur spel med en felaktig inkoppling! | |
|
Ja, vad skall man annars ha ett kopplingsschema till.... imola03 |
|
| Sen gäller det att kunna tyda kopplingsschemat! | |
|
Så sant så sant! Jag tänkte dock överlåta detta till min BMW verkstad. Det kanske låter märkligt att de inte har tillgång till ett kopplingsschema (vilket de naturligtvis har), problemet är dock att mina M5 speglar är kopior där anslutningarna inte stämmer med min 540. Hade man tillgång till ett kopplingsschema kan man med hjälp av detta komma fram till exakt vilken E39 modell speglarna är avsedda för. Det är dessvärre ofta problem när man köper kopior men vad skall man göra när BMW tar 7500 för originalspeglarna per styck! Hutlöst if you ask me... imola03 |
|
| Om ingen kommer före så skall jag ladda in elschema till din E39 i laptopen sedare i kväll! | |
|
Tack! Det är inte så att du jobbar på en verkstad? imola03 |
|
| Du har powerpost! | |
| Hmmm på vilket sätt hjälper ett kopplings schema till original speglar dig om du har kopior med andra anslutningar? Du borde väl leta efter ett schema till kopiorna? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Jo så var tanken! imola03 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.