|
|
|
|---|---|
|
Åkte ut på utfarten från kungälv med tjänstebilen och ladda upp till 110-120 och körde om 2 lastbilar och sen så la jag mig i högra filen , och så kommer en saab 95 kombi upp på sidan och vinkar lite åt mig ,ahh polisen =/ så klart vill dom att jag ska åka efter dom som vilket jag gör så klart. Han tyckte jag åkte lite för fort vilket inte jag hållde me om. men polisen hade rätt , jag hade missat 90 skylte på motorvägen =( ut. Aj så blev jag 3800kr fattigare. Men vilket jag får skylla mig själv så klart , men man blir så arg på sig själv så jag är tvungen att skriva av mig lite, eftersom det blir inga nya ps3 spel denna månad =/ . =P | |
|
Kommer du att få en varning från länsstyrelsen pga detta nu? __ Bilblogg: Länk |
|
|
Varning från Länsstyrelsen? Är det något nytt? Min bil Länk |
|
|
Varning från länsstyrelsen är inget nytt, utan något man fick för grova trafikförseelser. Flera varningar leder till indraget körkort. Personligen tror jag inte att polisen kommer rapportera Zilv till L.S. Det är knappast tal om grov fortkörning. |
|
| Hade du inte erkänt på plats hade du nog kommit undan med en varning, för jag antar att du gjorde det då dem omöjligen kunde mätt upp någon hastighet? | |
|
Jag fick en varning, som varade i 2 år. 138 Km/h på motorväg när jag hade prövotid kvar..på den tiden var det "billigt". Fick pröjsa 1600 om jag minns rätt. Jag var stupsäker på att mitt kort skulle ryka pga prövotiden..men icke..så jag var jävligt nöjd ändå :D |
|
|
Fick för 113km på 90, 23km/h för fort och samt tyckte polisen att jag låg för tät på en bil framför så 2800 för hastighet och 1000 tät in på , polisen sa att jag fick 50% rabatt på tät in på , annars så ligger den på 2000kr som jag fattade det. jo jag skrev under på plats , kände att det inte va någon ide att bråka. Bättre att va trevlig annars får man väl böter för att man e otrevlig =P =P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.