|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte handla från www.germaniatec.com och undrar hur säkert det egentligen är att handla från dem? Har någon här på autopower.se köpt produkter från germaniatec innan och utan strul? Mvh Tete | |
|
INgen som har handlat eller haft något med Germaniatec att göra? Vill verkligen ha ett par produkter från dem men är ytterst tveksam till att betala något i förväg till ett företag som ligger utanför sverige. ( Haft otur förut ) NÅgon/Några? |
|
| Dom har 99.2% positiva på EBay. Vet dock inget om företaget. Googla. | |
|
Är i samma sits, ska beställa en frontspoiler och dimljus tänkte jag.. Vill byta till originalxenon också, de hittas lämpligen på skroten eller? helst vill jag ha helt nya framljus då mina lyktglas ser ut som skit.. |
|
|
Jo har tittat lite runt utan att lyckas lokalisera något om germaniatec.com förutom ebay då, och det säger mig inte så mycket alls tyvärr. Jag får väl satsa på www.skytun.se med några extra kronor mer i sånna fall. Skulle vara ytterst tacksam om någon har handlat från germaniatec.com och kunde skriva och berätta lite mer om dem. Mvh |
|
|
Hello! Jag har precis fått hem ett par riktigt fina framlysen till min SLK. Jag har varit lite nervös förra veckan eftersom man ska betala först och hoppas de är seriösa. Mitt betyg på detta är full pott. Jag fick ett bekräftelsemail när pengarna var mottagna, det tog fyra bankdagar, två dagar senare fanns paketet vid min dörr. Väldigt välpaketerat. Jag kan definitivt rekommendera Germaniatec. 530iAT M-sport MB SLK 230 AMG-tuned |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.