AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.137

Bmw kommer ha tillgång till internet

Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Såg detta idag:Länk
Snart kan man väl sälja lägenheten och flytta in i bilen :-)
Nä,men va tror ni om detta?
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Nja... inte riktigt va? Lite trångt bo i en personbil...
Kan inte BMW ta o börja bygga lastbilar???? Jobb o nöje på samma gång! ;)

BMW - Beroende Med Wilja!
El
622
ElakaKatten
330iXTM -21
320iT -07
Mustang Boss 302 -12
Mycket bra, har undrat när det ska börja dyka upp internet i bilarna. Öppnar många möjligheter, t ex internetradio... Instant AutoPower vid rödljuset... :)

/ElakaKatten
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Visst är de säkert en bra sak ur vissa synpunkter,men överlag känns de ganska onödigt...
Känns som de börjar gå aningen långt nu,med vad som ska finnas i bilarna och inte.

Dom som behöver tillgång till internet under dagarna på de sättet har ju alla gånger redan en laptop för de,och sen för oss andra klarar vi oss 9 av 10 gånger tills vi kommer hem..

vad komemr det att kosta då?? blir det någon månadsavgift eller nåt
El
622
ElakaKatten
330iXTM -21
320iT -07
Mustang Boss 302 -12
Haas: Jag tror man behöver tänka mer i banor av vilka möjligheter som kan öppnas i kommunikation mellan bilens system och internet snarare än "surfa kan jag ju göra hemma". Några möjligheter skulle till exempel kunna vara uppgraderingar av navi och andra drivrutiner utan att behöva koppla upp bilen på verkstan. Kanske bilen kan se till att hålla sig uppdaterad på samma sätt som Windows till datorn. Man kan leka med tanken att ladda upp bilens felkoder mot BMW (mot en avgift, kanske) för att få en snabbanalys, återigen utan att behöva åka till verkstan.

Jag tror att det öppnar många möjligheter som vi kanske inte ser idag - jämför med när WAP kom till mobilen - eller när internet började sprida sig.

Sedan öppnar sig nya hot... Virus...

Skulle vara trevligt att se vad APs användare har för idéer....

/ElakaKatten
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
hmm...de är så sant som du säger..tänkte inte så långt innan jag vräkte ut mig en massa negativt om de...
De låter ju faktiskt riktigt bra med såna möjligheter....jaja,de återstår och se vad dom igentligen tänkt med funktionen.
Fartkameror ett minne blott då BMW ligger online till Kiruna, sweet...
Röstsyrning till hitta.se, ja möjligheterna är oändliga.

Virus, hmmm...kan bli en bra ursäkt till Harry Haffa.

Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone.
...röstSTYRNING. Menade jag.

Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.