|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Axel |
Även jag tycker att 50000kr är för lite,Köper man en 325a för 65000 io fint skick så oehört mycke prestanda och bilkultur för pengarna. Bromsen är fartens värsta fiende. |
|
Jag letade ett tag innan jag hittade en oförstörd 318is för jag vill inte heller betala för att någon spökat ut bilen i värsta "epa-traktorstil" med spoilers och vingar kryddat med andra detaljer som gör bilen sämre än den var från början (ögonlock och fel dimension på hjulen). En 325i sedan av tidig årgång i bra skick bör inte kosta över 60-65 000kr. Resten är det drömmare som sätter i sina annonser. |
|
|
M3-Mackan Ja tycker väl 92-93or ska ligga runt 55-80 men sedan har vi ju den första e36an 91 som bör ligga runt 50-60 absolut inte mer.. Men man kan ju aldrig säga aldrig då vissa bilar kan vara i grymt fint skick, och då är det givitvis att man säljer det för ett litet dyrare pris, men som sagt jag är inte säljare.. Hade säkert skenat iväg lite i pris för det vet jag att många gör till och med jag, därför ska man alltid pruta.. |
|
M3-Mackan |
Det är en ganska stor mariginal som du har 55-80´ Så 80 är max vad du kan tänka dig betala för en 92-93 eller? -Mackan- |
|
M3-Mackan Jo det känns så för hittade bla en 328 95 idag på blocket han skulle ha 79t han skulle sälja den snabbt pga husköp eller nåt.. Men som sagt jag vill inte lägga ut för mycket på min första bil heller. |
|
| Tror att det är mycket vanligt att man övervärderar sin bil och det brukar man bli varse när det när dags att sälja bilen. Felet man gör är att kolla priserna i annonserna och glömmer bort att många inte blir sålda samt att det brukar prutas en hel del. Min erfarenhet är att trimma och styla sin bil får man inte mycket tillbaka för när man ska sälja, rimligt eller ej. Det bästa brukar vara att sälja fälgar och dylikt för sig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.