AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
43.440

CCFL Angel Eyes nu på Biltema!

Sida 3 av 3
Monterade mina igår, blev väl hyffsat men idag är en ring död. Kvaliteten verkar ju vara allt annat än bra.
Någon som har hittat ringar med LED-lampor till en vettig peng???
Visa användare
342
AndreasN.
330DA Touring M-sport -04
320i Touring -89
Japp, låter som de e crap...har beställt mina här.. www.stylexperten.se/shop/ ..väntar på att få hem dom nu...det ska vara LED-ringar.

// Andreas
De jag hittar på sidan du länkade till AndreasN verkar ju vara samma som classe säljer, alltså CCFL.
edit: biltema såklart
Visa användare
342
AndreasN.
330DA Touring M-sport -04
320i Touring -89
Enligt dom själva ska de ha LED oxå, inte vet ja då men dom borde ju veta vad dom säljer tycker man...
ke
71
kes0
318 E30 -88
S60 -06
Har ni nån direktlänk til lösa angeleyes-ringar? Hittar bara kompletta framlampor.

För övrigt har mina Feltema-ringar fungerat felfritt sedan mars men efter att ha följt den här tråden blir det att skaffa LED-ringar i framtiden.

Bildbevis: Länk
De ska skicka en ny ring till mig, få se hur den fungerar???
Man är ju lite skeptisk
Fick min nya ring idag, de hade skickat den i ett vanligt brev så jag var skeptisk till att den skulle va hel, vilket den naturligtvis inte var......

Pengarna tillbaks tror jag.
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
kes0
Länk
Våra är lite dyrare än Bilteme, men fungerar bättre på längre sikt.

Mvh
Razvan Terme

www.stylabilen.se
Tja ser det bra ut med biltemas angel eyes på en Bmw e30 skulle vilja ha en bild.

Fredrik

Bmw följer inte utvecklingen bmw leder den
Visa användare
86
RONNY BOY
M3-02
320-88 turbo
razvan vad skiljer era angel eyes från biltemas förutom att era är mrr än dubbelt så dyra?
mvh
Tror vi skall undvika bedömningar från företag som säljer grejor här på forumet, iofs skulle det vara intressant med ett forum där företag och försäljare skriver/bemöter osv, men inte på autopower (forumreglerna).

FP
Visa användare
86
RONNY BOY
M3-02
320-88 turbo
razvan! vilken diameter har ni på era ccfl till e46? biltemas är ju som bekant bara 110mm och som flera här säger så är det lite litet, upplys mig gärna för jag är på väg att åka till biltema men vill inte stå där med ringar som inte passar (jag vet att biltema e biltema) men ändå
Tror ni dom passar på bmw e30 ?
Har samma funderingar som han över om dom passar bmw e30 och om någon kunde fixa bilder på hur ni monterade dom och hur resultatet blev.
de vore tacksamt om någon kunde göra detta.

Mvh Fredrik

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white.."

Bmw = Brutall Motor Wagon
hittar dom inte på feltemas hemsida finns dom kvar? till e36
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.