|
|
|
|---|---|
|
Hej. Det var ett par dagar sedan som det plötsligt blev helt tyst från min radio. Jag har en BMW 328 från -96 och det sitter en org. bandare i den. Det som jag tycker är konstigt, eller inte förstår är att den fungerar och att man kan ändra kanal m.m. men det är inget ljud. Säkring, hemlig moute knapp, eller vad kan det vara ? Tacksam för svar!! | |
|
Vad har du för system? Hur många högtalare? Ta ur stereon och kontrollera att alla kablar sitter där de ska till att börja med. Om du har förstärkare så kan den ha tystnat. Vet ej var den sitter i din bil. Den kan ha en egen säkring också. /Touchdown Länk |
|
|
Var nyss ute och kolla, och det är en "Business RDS" En diskant och en mellan register i var och en av dörrsidorna och två större i hatthyllan. (Cupé). Har ett kassetband som man kan stoppa in i radion och sen koppla iPoden till den, och när jag gör det och höjer fullt på sterion och iPoden, hör man att där kommer ett litet ljud från högtalarna, jag antar då att det är den förstärkaren som du nämner som det kan vara fel på. Någon som vet ifall där sitter en säkring eller något liknande till förstärkaen? Och vart sitter förstärkaren? //Nils |
|
| Förstärkaren brukar sitta till vänster när du öppnar bagaget, kolla under den hårda "filtduken". | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.