|
|
|
|---|---|
|
Fått ett flertal erbjudanden om skinnstolar, samt baksäte till min mörkgröna 323i Touring. (Boston Grun) Svart skinn. SKA jag byta, rent skönhetsmässigt, samt är det svårt att byta....och vad händer med mina elreglerade stolar, samt ABS samt värmesystem när man byter???? Kan jag som har en 1996(sen 96:a) bara ha Mycket tacksam för tips, råd och åsikter...' Tack pfh! Mick | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Har du elinställbara stolar idag måste ju skinnstolarna du vill ha också ha det. Eluppvärmda stolar finns på svensksålda bilar så det både finns och inte finns, alla bilar har dock fördraget för detta i kabelstammarna. ABS vet jag inte. Är tacksam själv för tips på fin svart eller grå skinninredning till ett bra pris. Har du något sådant tips? :) |
|
...Jasså MÅSTE de nya stolarna ha det också..?? Beror det på att man annars måste borra nya hål i golvet....Vilket är helt otänkbart.. Ja självklart ska du få några säljare...vill gärna avsluta affären först...hoppas du förstår det...=) Mickey |
|
|
nej de måste inte vara elstyrda..båda modellerna passar i fästerna. vill du ha värme i storlarna gäller de att du köper stolar med värme, förutsatt att du idag har värme så kommer de funka. abs påpverkas inte av stolsbyte mej veterligen..däremot kan airbagsystemet tycka illa om det..men såvida du inte slår på tändningen när stolarna är ur så ska de inte vara nån fara. klart man ska ha skinn, gärna sportstolar åxå...högsta mysfatorn! ;) |
|
|
...Hahahaha...jag menade givetvis Airbag en och inte ABS:en =) Ja men toppen...då ska jag kolla värmede len...tack så mkt!! =) Mickey |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Haha, ja det förändrar saken...koppla ur batteriet när du byter stolar så är du säker :) Skicka en rad på denna tråd när du har tips på G Mvh Martin |
|
Så där "BMW beroende" nu har du telefonnummer och info ang 2 kompletta skinninredningar....kolla i din powerpost! Lycka till!! Skinn e grymt.. =) Mickey |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.