|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Sommardäcken monterade i förrgår! | |
Transocean |
Väntar tills jag får besked om pärlan skall skrotas eller fixas, hoppas att den pressas...hehhehh |
|
Lol vädret har ju fullkomligt ändrats! Fick inte ens igång e30n häromdagen... Startade den med hjälp av e39an Blir nog att vänta med sommardäck |
|
|
Sommardäcken monterades idag ;-) Nu vill jag ha en Z4. |
|
|
Satte på sommardäcken i måndags. På tisdagen snöade det för första gången på hela vintern i Malmö... härlig timing. Men fan vad bilen blir mycket härligare med sommardäck (och fälgar). |
|
| Har slut bakdäck på 330 och den är nu obes (varit avställd sen i höstas) Måste nog inhandla nya däck innan den går att bes. Passaten får rullar några 2 v till på dubbade vinterhjul, sen blir det dubbfria blizzak då jag saknar riktiga sommarhjul till vinterbilen. Här i västerbotten är det rätt halt och blött på de mindre vägarna. Snön har börjat smälta bort. | |
|
Nej Hörrni..bort med dubbdäcken nu :) |
|
lob |
Igår åkte dom på ! Nu ser det ut som en bil igen. Länk |
| Kunde inte vänta längre..nu är dom på :)) | |
| Nu har sommardäcken också ritat på asfalten ;) | |
| Bytte till sommardäck idag. 30 minuter senare så talade dom om på väderleksrapporten på radion att det ska bli snö i möra eller på tisdag... :-) | |
|
Hoppas inte ni som bytt bor på i sydvästra delarna av landet: Länk |
|
| Såja, nu snöar det. :-/ | |
|
Japp! Jag har byt i fredags o nu snöar det! Som tur är så finns det en bil o den har vinterhjul på! ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Tur att man bytte tillbaks till vinterdäck i torsdags :) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Hasso Länk |
| Tid bokat för byte av däck under nästa vecka på A-B bilen så bli så skönt att slippa åka omkring i med dubb däcken. | |
| Här uppe i södra Dalarna snöar det för fullt just nu. När allt är grönt och shortsen är framplockade brukar restpartiet, på några decimeter ramla ner. Inte ovanligt att det sker i slutet av april.. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
4-5 mil Söder om Hassoland. Har snöat här sedan 06.00 i morse men är blött inget ligger kvar. I morrn blir det vinterskodd 540 som ska till glasmästaren. Länk ///MVH Hasso Länk |
| Sommardäcken åkte på förra måndagen. Gårdagens snörapport kom lite olägligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.