|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Mitt första svar var alltså till oFFkeFF, så att inga missförstånd uppstår.. Så, nu ska jag vara tyst en stund. Packa ihop här på jobbet istället för att göra mig ännu dummare.. :) Trevlig helg på er! |
|
|
Titta! t.o.m en volvo kör ju ifrån en M3:) Länk Man lever bara en gång! Länk |
|
|
Hehe okej, Jag vände telefonen upp och ner när jag filmade lite svårt att både filma och köra ;) Alexxx Det är fart i volvon det :) |
|
| 82 inlägg tills det kom in en trimmad traktor i diskusionen.................:-) | |
| Alexxx: M3:an i filmen är en cab som väger ca 100kg mer än coupen och därmed har sämre prestanda. Sedan är Volvon rejält trimmad också och då kan ju vilken bil som helst köra ifrån en M3 bara man trimmar den tillräckligt. | |
|
Nu så är det som sa att volvo inte är räjält trimmad utan det är en steg 3 volvo t5 med ca 315hk... m3an är cab går ungäfer som en m3 3.0 286hk dvs klart sämre än en m3 e46 coupe, Dessutom så var volvo i filmen och m3 cab helt jämna när volvo inte tjuvade i starten. (Flåklypa) som var ägaren till denna volvo kan säkert bärreta till dig alexxx hela historien ;) |
|
|
om man köpte CSLoch gick Racing utbildningen hos BMW motorsport i Munchen kunde man få fartspärren upphävd samt semi-slicks från fabrik tror detsamma gälde för M5/M6 vid köp |
|
|
För dom som inte förstod "Goldcom" *host* så var detta mer menat som ett skämt när det diskuterades M3 vs modena:) Cado: Ja det går att få riktig snurr på en s60, men hur rolig är den igentligen om man jämför mot en M3;) Man lever bara en gång! Länk |
|
| Jag förstod att det var menat som skämt, då ferrari är klart grymmare än en m3 som i sin tur är klart grymmare än en s60 :) | |
|
S60 R är ingen dålig maskin, riktigt grym elektronisk justerbar chassi gillade inte turbofördröjningen bara |
|
|
"om man köpte CSLoch gick Racing utbildningen hos BMW motorsport i Munchen kunde man få fartspärren upphävd samt semi-slicks från fabrik tror detsamma gälde för M5/M6 vid köp " Eller om man som "svensk" kunde uppvissa tex. Sbf:s racinglicens. / John Lite tråkigt är det väl att både E36 & E46 når högre toppfart på femman än sexan......med fartspärr. Själv så löser min bil det på varvtalspärren..... så ovan lyxproblem har man tyvärr inte. I |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.