|
|
|
|---|---|
|
Hej, tänkte kolla med panelen om min bil. Ska eventuellt sälja den, har ingen större brådska, är väldigt nöjd med den och enda anledningen är att jag vill ha en bil som kan fungera under jakten också (åker runt i en king cab, rostig och ful nu när jag jagar). Jaktsäsongen börjar inte, för mig, förrän i Aug. igen så det ger mig en del spelrum. Har lagt ut min bil men antar att priset är/var för högt för intresset har varit minst sagt svalt. Så, var tycker ni är rimligt utgångspris/slutpris på den omtalade bilen; Länk Ge gärna feedback ang. annonsen också! mvh Martin | |
|
Bra och utförlig annons och bilen är trevligt specad. Dock upplever jag priset som lite i överkant, mest p.g.a. milen. Även om 20 000 mil inte är speciellt mkt för en BMW (min har gått betydligt längre) så upplever jag det som en psykologisk gräns hos väldigt många spekulanter. __ Bilblogg: Länk |
|
|
håller helt klart med om 20000 mils-gränsen. Bilen är dock i mycket gott skick, något som säkert skulle betala sig om någon kom och tittade på den. Hur mycket tycker du jag bör sänka priset till? /M |
|
|
Martin; Annonsen är utförlig och välinformerande, kort och gott; bilen ger ett bra intryck! Om jag varit spekulant skulle jag dock vilja haft ytterliggare en bild exteriört... Priset verkar ligga, precis som Mugge säger, en aning för högt (ngt som du också är inne på)... De flesta 523:or verkar ligga runt 80-strecket (dock inte, på pappret, lika fina som din) så om jag vore i din sits skulle jag lägga ut den för 90 tkr med viss prutmån -lycka till! //A |
|
|
Annonsen är helt ok. Bilen ser fin ut och utrustningen är bra. DOck måste priset ner, med de milen till ca 70-80 gissar jag. Prova annonspris 79 tkr och räkna med lite prut så borde den gå i väg. Länk BMW CS #5139 |
|
|
okej, tackar för all hjälp, får se hur jag gör med priset. Jag har ju, som sagt var, ingen brådska. Kanske prövar med att sänka priset till 89", men då blir det inte så mycket prut, då behåller jag den hellre! //Martin |
|
| Bilmarknaden är fortfarande rätt kall, fram mot våren tror jag absolut att din kombi har större chans att bli såld till vettiga pengar. | |
|
Jag har sänkt priset nu till 88" så får vi se. Mycket lägre vill jag inte gå, då ger jag bort bilen till min blivande fru istället. mvh Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.