|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa min första bil snart! Det ska vara en BMW men vilken modell? vilken är den bästa första bilen? skriv förslag och vilken bil du kör med! :) | |
|
E36 316i/318i från 94 och nyare tycker jag är lämpliga nybörjar bilar. Vad olika medlemmar kör för bilar kan du se under "Äger följande BMW bilar" till vänster. __ Bilblogg: Länk |
|
|
tack! kollade en sväng på blocket, E36 316i:an riktigt fina, och ett bra pris. :) |
|
| Hur stor är din budget, det har ju viss betydelse för valet...Gäller det billar runt 20" skulle ja satsa på en finare E34, typ 525i, lagom motor, lagom prestanda o relativt "säker" bil om du nu skulle krocka... | |
|
Försök att få tag på en med M43 motor (94 och nyare), den föregående motorn M40 (91 - 93) har vissa svaga punkter som är åtgärdade på M43. Läs även Begagnatguiden för E36 för mer info. __ Bilblogg: Länk |
|
|
tack för all respons! verkligen bra tips! :) |
|
|
En sak som du måste kolla upp är försäkringen det kan skillja sig rejält för 3 serien mot 5 serien. Om du själv skall stå för försäkringen. En 520 med 24v motorn går att hitta till ett vettigt pris, jag hade nog satsat på den modellen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.