AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
679

Baklampor till e34

Co
159
Cornholio
E34 540 iA -94
Hej på er allesammans.

Nu har jag äntligen börjat få rätsida på det mekaniska på min e34 och kan börja småpilla lite med utseendet. Det jag främst är ute efter just nu är bakljus som ser ut som dom vanliga men med röktonad blinkers, alltså bara den yttre delen. Jag har sett att det har funnits på i stort sett varenda sida som säljer stylingprylar men nu verkar det som om den varianten har försvunnit, jag kan i alla fall inte hitta den längre. Någon som har något tips om vart jag kan köpa dom? Jag skulle bli väldigt glad för det.

Dimljus i röktonad klarglas är också av intresse.

Jag har för mig att jag sett nämnas här en dansk sida med tyskklingande namn som hade det mesta och lite till men jag kommer inte ihåg vad den hette, någon här kanske vet vilken jag menar?
Gemini__
Kan det vara denna sida du menar:

Länk

Kika även på ebay.de, där brukar det finnas en hel uppsjö av eftermarknadsprylar.

Mvh:
Thomas
Co
159
Cornholio
E34 540 iA -94
Lysande, tack så mycket, det var precis den jag menade. Nu ska "KÖP"-knappen provklickas hehe. Fanns dock inte dom dimljus jag letar efter men jag söker vidare, det är bakljusen jag stör mig på mest så dom ska bytas först.
Gu
600
Gunnar530
740iA -01 (Okt -00)
Jeep GC Limited 4,7L -01(Sep -00)
...och det är olika bakljus till Sedan och Touring!

/Gunnar
/Santorinblå 530iAT
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.