|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, har nu sökt men inte funnit, det är så att när jag ska låsa upp bilen med centrallåsdosan på nyckeln, så låser den upp alla dörrar utom förardörren, som jag måste öppna manuellt med nyckel, samma visa när jag ska låsa, kan de vara den lilla kontakten i dörrkarmen som spökar eller vad kan de vara. Hjälp snälla Bilen e en 320touring-97a | |
|
hej Jonas! jag hade precis samma fel på min 328 -96. går den aldrig upp eller bråkar den bara ibland?`min gjorde som den ville. ibland hoppa den upp och ibland fick man trycka 2ggr innan den låste upp. jag sålde bilen innan jag fick fixat problemet. men ser du att "pinnen" rycker till lite när du trycker på knappen, eller är den helt död? min ryckte iaf till lite så då borde ju givarna varit ok, jag misstänkte motorn på min.... Mvh / Joel |
|
| Nej pinnen står helt stilla, precis som att han inte får ström alls, oavsett om man låser eller låser upp. | |
|
låter det inte som det är motorn då i just den dörren? Mvh / Joel |
|
|
nej jag tror inte de, för när jag använder nyckel o låser o låser upp med så går hela systemet som de ska, de e ju bara på fjäärren som inte förardörren går. Mvh Jonas |
|
|
Lånar tråden till ett annat problem med centrallås... Mitt centrallås smäller säkringen titt som tätt...när jag bytt till ny säkring fungerar det att låsa/upp några gånger,sen går säkringen igen. Var kan felet ligga? |
|
|
vart sitter säkringen och hur många ampere |
|
|
Jag har på min 328 fått exakt samma problem som du Haas (bara för nån dag sedan)...centrallåset käkar säkringar. Fungerar ett par gånger efter ny säkring, sedan går den. Säkringen är på 25A... Liknande problem här Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.