|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Angående takluckan som det skrevs om litet högre upp: Är 318is ovanlig utan taklucka eller förstod jag fel?? Mvh Anton |
|
| Sir Anton: Ja de är väldigt ovanliga utan taklucka. Är det en is med fabriksmonterat m-tech II paket du har? | |
|
Undrar oxå samma som trnc! Bilder på bilen tack! |
|
|
jävla skit oxå! denna har samma stuk som min.. (snart) M-tech2 utan vinge.. lågt,brett o fett: Länk ja kommer köra utan emblem oxå iof.. |
|
| schyssta fälgar på den svarta på e30.de. Vad heter dom? Kan det vara BBS LM Replikas? Min tyska är väldigt dålig | |
| Jo de står så! replikas va de! fin fina :) | |
|
trnce: Haha, vad fränt min is har nämligen ingen taklucka =) M-tech paketet är monterat av mig själv dock är det originaldelar.. balobas: Kan ev. knäppa ett par kort imorrn! Mvh Anton |
|
|
Ska man välja bort M40 motorn pga kamrem och fel konstruerad topp? Eller fungerar dem ändå? |
|
|
Bimmerkid, Det beror på skötsel och oljor. Jag körde nära 30000 mil men min M40 från ny. Då var originalkammen fortfarande tyst och såg bra ut. Toppen är inte felkonstruerad men konstruktionen tillåter inte dålig olja eller slarv med bytesintervallen. Jag körde helsyntet från dag 1. Så hittar du en M40 som är tyst så är det bara att sköta om den. /Mats **BMW-ägare i 28 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
| bilder sir anton!!! | |
|
Okej okej balobas! =) Tar några kort idag å slänger upp på garaget senare... Mvh Anton |
|
|
Foton finns nu på garaget.org/hockenheim Ska dock sälja bilen nu. Mvh Anton |
|
| såg nice ut men andra fälgar krävs! hur mycket hade du tänkt dig? | |
|
Har 15" alu-hjul till sommardäcken.. Har sagt 15kkr till en eventuell köpare, tror det blir där i krokarna =) Bilder på din?? Mvh Anton |
|
|
kommer kommer front o bakdel på nu men det jobbas för fullt med sidokittet o renslipning av hjulhusens inre kant pga lite ytrost! rostskyddsbehandlar alla hål och de tar ju sin tid att härda då de görs utomhus och bilen förvaras i varmgarage som inte går att meka i under nattetid så där står den nu med ena sidans hjulhus och borrade hål för trösklarna nu.. |
|
|
alltså ett varmgarage som inte går att meka i där står den nattetid ena sidan är färdigpreppad och härdas nu och är klar för montering av sidopaneler och tröskel smakprov: Länk ..tredje inlägget från botten av sidan.. |
|
|
Riktigt fint det lilla man kunde se! Mvh Anton |
|
| tacka-tackar! | |
| Så vad betyder s'et? | |
We 2.004 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Länk Sen får du själv uppskatta sanningshalten, men det verkar rimligt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.