|
|
|
|---|---|
| Är detta en seriös bilhandlare? Fick mycket knapphändiga svar när jag ringde på en bil hos honom, håller till i Grängesberg. Tänkte åka långt för o kika på en bil där, så vore intressant om någon visste nått | |
| Jag bor inte så långt därifrån, men har inte haft något med honom att göra. Jag vet att det går många bilar lokalt i Grängesberg som han importerat. Mestadels Volvo-bilar. Han har hållit på ganska länge och verkar ha en hyggligt trogen kundkrets på hemmaplan vilket torde vara svårt i längden om man är oseriös. Har inte heller hört några negativa rykten. | |
| näe det får man nog ta som postitivt helt klart, tack för din info | |
|
Jag har handlat av honom, dock inte bilar. En riktig strulgubbe var det iaf. Han hörde inte av sig när han skulle, svarade inte i telefon på avtalad tid, kollade inte upp saker som han skulle osv osv. Bilarna han säljer har jag dock ingen uppfattning om. Flåklypa |
|
|
Har nog fått samma uppfattning som Flåklypa. Har dock inte haft jättemycket med honom att göra. Men som sagt, det går jäkligt många bilar här som han har importerat. Så nått rätt är det ju. Jag bor strax utanför Grängesberg. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.