|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är lite spekulant på en Voyager med fyrhjulsdrift och på registerutdraget så står det: Senast godkända besiktning 2007-05-28 Och under det står det: Följande brister finns konstaterade för åtgärd: Alternativ kontrollmetod bromssytem bromskotroll utförd på väg. Betyder det att det är något jag måste åtgärda? Är den då inte godkänd som det står? Har för mig att jag läst att man inte kan göra bromsprov med 4-hjulsdrift. Mvh Jimmy | |
|
Det är riktigt som du säger att fördelningslådan inte tillåter bromsprov på rullar. Det är bara rubriken på protokollet som är tokig, då anteckningsfältet är avsett för brister. Det står väl någonstans "Fordonet har godkänts vid kontrollbesiktning" På tal om brister, kom ihåg att automatlådan är ett vanligt problem på Voyagern. Vet inte om det gäller alla årsmod. |
|
|
Jo, Det står ju att den är godkännd men man vill ju gärna veta :-) Ang automatlådan så stämmer det att den är en svag punkt men den förbättrades from 00 och det här är en 02´a så jag hoppas att den klarar sig. Tack för snabbt svar!! Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.