|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har precis införskaffat mig ett par nya 20" fälgar till min m3:a Dock behöver jag sänka bilen! Vad rekommenderar ni? H&R som sänker 30/20 eller Eibach 20/10 Ett coilover kit hade varit det ultimata men just nu så räcker inte plånboken till samt att jag känner att det är ganska nog med utgifter på bilen just nu! Fälgarna är 20" 8,5" ET35 245/30 fram & 10" ET25 285/25 bak. Är orolig för att om jag sänker för mycket att det kommer ta i vilket jag inte vill. Har haft nog med sånna bilar nu :) Bifogar en länk med bild på bilen! [url=Länk Vad rekommenderar ni? Finns det andra sänknings satser? Tacksam för svar! Mvh Martin | |
|
Såg att det blev fel! Här är rätta länken! Länk Mvh Martin |
|
| Jag har H&R , det funkar fint till mina 19" are | |
| har precis monterat cobras fjädrar (30/20 blev mkt nöjd me dom å till ett bra pris:) | |
| Carsson86: Vad åker du på för tum på fälgarna? | |
| Lite OT men vad är det för fälgar såg riktigt fint ut ;) | |
|
Dom heter TSW Estoril! Tack :) |
|
| martiin>> skitsnygga fälgar...får man fråga vad du fick ge för dom och vart man kan köpa dom? | |
| Jag kommer nog att köra på FK automotiv 35/20 men med 19" 8,5 235 / 9,5 265 | |
|
Bomis: Svenskafälg är återförsäljare för dom. Kostade drygt 30 000:- + däck! :) Ingen som kan svara som åker på 20", 30 mm sänkning för mig fram blir troligtvis för mycket! Lutar väl åt ett ställbart chassi ändå. Någon som kan rekommendera ett för en hyffsad peng? Mvh Martin |
|
| martiin>> bilstein pss 9 alt 10 | |
|
Pris, samt återförsäljare? Mvh Martin |
|
| kör på 19" men 20 funkar säkert me:) | |
|
inte koll riktigt på priset, men här har du länken till agenturen Länk |
|
|
ett litet utdrag från forzas hemsida För att fira BILSTEIN'S utmärkelse "BEST BRAND 2006" sänker vi nu priserna på deras justerbara väghållningsatser. bra va? |
|
|
Tack! Får ta och ringa dom imon och kolla upp lite priser! |
|
| det var så lite...... | |
| Tror det finns risk för skrap med de fälgarna om du ska ta ner den på backen. Tror du får valsa skärmna för att få det att lira tyvärr. | |
|
Snyggt med fälgarna, färgen är ju helrätt, nilssons M5.a är heller inte fel, ta och tänk på det med sänkiningen för tar det i är det inte kul, gjorde det på min 55:a när jag slängde på 20"..... Mvh Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.