|
|
|
|---|---|
|
Runt vind- och bakrutan p? bla E28 och E30 sitter det ju som bekant lister av plast... Desssa var v?l behandlade med n?got kromliknande n?r bilen var ny, men det verkar ha en tendens att f?rsvinna med ?ren... Kvar blir d? en "genomskinlig" plastlist, vilket inte ?r s? snyggt. Fick en liten teori om att man kanske skulle kunna anv?nda n?n krom-tejp eller liknande. N?n som har erfarenhet av detta eller vet var man kan k?pa krom "p? rulle"?? Vill inte lacka dom svarta! | |
|
Undrar åxå... Men det blir väl i värsta fall att lacka dom svart som jag tyvärr tycker är fult... Vill ha krom... //Cosmos "Rak BMW 6a åt alla" E28 Registret #160 |
|
|
*Lyfter* Hmm...Så har jag på mina instegslister bak också. På båda sidorna har ena "randen" krom försvunnit. Länk Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
En bekanting bytte nyligen plastlisterna runt rutorna på sin 528 -87. Han köpte nya från BMW för, jag är osäker, men någon hundring styck skulle jag tro. Det blev väldigt fint, de gamla hade blivit "gråmelerade". Fredrik |
|
|
Leta på skroten efter E12:or, de hade bättre kvalitet på sina lister och passar direkt på E28. Tyvärr är E12:orna ganska ovanliga nuförtiden... Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.