|
|
|
|---|---|
|
Dimljuset hos BMW kostar ca 1200Kr/st:-( Vet ni var kan man skaffa bättre priser? Bilen är 530IA-2001 dimljuset är runda. Tack, om ni vill hjälpa mig. Mvh //Sirus | |
| Länk | |
| jag har inte M-paket. Mina dimljus är runda. | |
|
Har du kikat på Ebay.com? Där finns det mesta att handla till våra älsklingar! ;-) |
|
| Har du checkat med Länk Kostar de ens 500:- så blir jag förvånad! | |
|
abay, hur handla man där? Då menar jag hur fungerar med betalningen? |
|
|
E36, hittade inte dimljus till den länken som du angav:-( Det ska vara BMW:s orginal eller pirat dimljus. |
|
|
Länk Länk 30€ per sida plus 20€ frakt = 80€ för ett par, levererat och klart. |
|
| Tackar, tackar:-) | |
|
Jag beställde mina till M-fronten från hova.com. Dom va billigare än dom ni länkar till ovan. Samma pris som jag hittade på ebay.de. |
|
|
Bengan: Du har fel! Sirus: har du ringt eller mailat de och frågat? Jag har iaf köpt därifrån |
|
| Nu har jag kvittot i min hand, 368:-/st gav jag för dimljusen hos Wennström, | |
|
Jag ska ringa och kolla med dem, E36 tack så hemsk mycket. Ni är änglar grabbar tack så mycket. Jag har köpt min bil hos bilfirman och det är fel på dimljusen. Han vill inte ersätta:-( När jag tvättar bilen eller det regnar ute fylls med vatten i dimljuset. Det fattas bara en guldfisk i. Ni skulle va och höra när försäljaren sålde bilen,då det var ingen problem med garantier osv. Men så fort bli problem då gäller inte det och det! Jag var på dem jätte mycke men de vill inte hjälpa mig. Det är väldig låg från firman. Det tur att man har er i forumet. Tack så mycket.... |
|
| E36 jag har trälist i bilen då är inte riktig min smak. Jag skulle vilja byta dem till annan färg. Var kan man skaffa billigare bättre pris? BMW orginal var väldig dyra:-( | |
Mattias_johan |
E36: Om nu Wennström har så väldigt bra priser hur kommer det sig då att dom inte lägger ut fler produkter på nätet. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.