AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.009

325 E36 Coupé värdering

Vad tycker ni jag borde få för min 325 Coupé om den är nybesiktigad och skattad? se Länk

Mvh
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Ca 22 - 25 000 kr med de brister som står beskrivna på sidan.

Mr C
Håller med Mr C.

I regionen kring 20-25 tkr.

// Erik
Gissar på ca 20kkr också.
Jag ska eventuellt byta bilen mot denna Länk

Har kollat på bilen idag. Den gick bra och var i bra skick förutom lite nött förarstol samt klonkande framvagn. Det som bekymrar mig är att det är 14 ägare (import 96), och han som har den själv har haft den i tre månader.

Tycker ni jag ska byta?

Mvh J
Personligen skulle jag inte byta en 325 -92 (trotts 28k mil, missljud osv) mot en 525 -93. Sen är ju 14ägare lite väl saftigt, troligtvis är det nog inte 14st brukare på bilen utan en hel del bilfirmor inblandade, eller?

Behåll bilen och sälj den privat och köp sedan en annan 525:a om du nu är så kär i E34:an. =)
Jo det kanske blir så istället. För jag resonerar som så att om jag sålde min skulle jag nog inte köpa hans bil för 23000.

Missljud o missljud, lite kompressor liknande ljud skadar ju inte ;)
Jag besiktigade bilen förra veckan och satte ut den för 24k, men tycker det går lite segt att sälja den. Vad tror ni folket drar sig för?
- felen
- miltalet
- rosten
- inredningen
- import
- mm.

Inte kanske så lätt att sälja en bil idag, ta fler och fina bilder. Gör ev. en "riktig" film. Fixa endel fel så kanske intresset stiger... Lycka till!

Mvh Ubbe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.