|
|
|
|---|---|
|
Hej, Eftersom bilen just nu är på rekond så tänkte jag kolla med er var man kan hitta prisvärda emblem till den. Ivars Bil som säljer BMW här i Östersund skulle ha 220kr/st nu och vissa verkar ju ha hittat billigare. Frågan är var man kan hitta till lägre pris och minst motsvarande originalkvalitet? /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten | |
|
Förstod inte riktigt vilka emblem du var ute efter men något finns på Tradera: Länk |
|
| Jag köpte av den killen som annonserar på blocket, 170:- för huvemblemet. Snabb leverans osv. Tror han hette Jan. | |
|
Jag reagerar bara på att gorth 2007-01-24 19:27 skriver att han köpte emblem fram till 530dA -01 Touring som kostade ung. 60:- De priserna var lite lägre än min reservdelsåterförsäljares. Jag var med fundersam om dessa priser fortfarande var aktuella. Lus>> 170:- eller att etablera en relation med Ivars-Bil för en slant till tycker jag var för lite pengar... men tack ändå. /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
Har olika BMW återförsäljare olika priser? Jag har kanske köpt tio emblem genom åren på Rudvi och har aldrig betalat mer än 150:-. Senast bak till cabben, 070329 betalade jag 140:-! ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Jag köpte på M-bilar i Västerås för 153:- om jag inte minns fel. | |
|
Inte nog med att kommunalskatten är hög... det är dessutom dyrt med bildelar i Jämtland ;) Snacka om orättvisa... :) /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
| Köpte huvemblem idag på BMW i Vällingby. 290:- Vansinnigt dyrt. Men då är det ju äkta plast... | |
Transocean |
Tyska ebay är din vän. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.